لطیفی: کی‌روش دندان‌های ما را شمرده است

علی لطیفی سرمربی تیم فوتبال اکسین روز گذشته در برنامه بدون ویرایش میهمان رادیوگفتگو بود.

به گزارش "ورزش سه"، لطیفی در این برنامه که اختصاص به بررسی کارنامه مربیان خارجی و لزوم یا عدم حضورشان در ایران داشت، در این باره گفت: مربی خارجی اگر با کیفیت باشد به رشد فوتبال ما کمک می کند و حتما همه ما دوست داریم که سرمربیان مفید برای بالا بردن سطح فوتبال به ایران بیایند. نمونه مربیانی از این دست آقایان کی روش و برانکو هستند که نشان داده اند می شود در ایران کار کیفی کرد. همانطور آقای ولاسکو که به نظر من بخش مهمی از موفقیتشان به کار درست و بسترسازی فدراسیون والیبال هم برمی گشت. به عقیده من در حال حاضر در فوتبال هم مهم این است که ما امکانات را ارتقا بدهیم و بعد بحث استخدام مربی خارجی اهمیت اصلی خود را پیدا می کند.


لطیفی در بخشی از برنامه که محمد مایلی کهن درباره کارلوس کی روش صحبت کرد گفت: به عقیده من آقای کی روش در ابتدای دوره حضورش در ایران هرگز فکر نمی کرده که با شرایط فعلی مواجه شود و اینچنین راحت مثلا به مرخصی برود یا کنترل همه کارها را در دست داشته باشد. به عقیده من او بعد از اینکه مدتی در ایران کار کرده در نهایت به اینجا رسیده که می تواند این کارها را انجام بدهد. هر کس دیگری هم جای ایشان بود سعی می کرد امتیازات بیشتری برای خودش بگیرد. در مورد آقای کی روش مشکل شکل اداره ایشان است.


لطیفی همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که در رقابت های این فصل از لیگ دسته اول داوران با تیم اکسین نامهربان بوده و تعداد زیادی از پنالتی های صددرصد اکسینی ها را نگرفته اند. او گفت: فیلم این صحنه ها را به کمیته انضباطی ارسال کردیم و آقای اصفهانیان هم با دیدن صحنه ها گفتند حق با شماست ولی من چکار می توانم بکنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر