بسته فرهنگی میزان؛

از حضور علی نصیریان با امپراتور جهنم تا جا ماندن نادر فلاح از جشنواره فیلم فجر+ عکس

هفدهمین روز از دی ماه ۱۳۹۶ با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به مشکلات پیش روی برنامه کلاه قرمزی و ناراحتی زهرا داوود نژاد از چرخه اکران در سینما اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، هفدهمین روز از دی ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به مشکلات پیش روی برنامه کلاه قرمزی و ناراحتی زهرا داوود نژاد از چرخه اکران در سینما اشاره کرد.

نادر فلاح

امیدهایم برای حضور در جشنواره فیلم فجر نقش بر آب شد/اگر نقش اول باشم فیلمم خوب می‌فروشد

بازیگر فیلم بی پولی گفت: من مطمئنم اگر کارگردانی خوب با فیلمنامه ای قوی از من به عنوان نقش اول فیلم استفاده کند فیلم فروش بسیار بالایی خواهد داشت زیرا من بلدم که چگونه یک فیلمنامه خوب را در کنار کارگردانی بزرگ بازی کنم.

نادر فلاح در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص حضور خود در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: متاسفانه امسال در جشنواره فیلم فجر هیچ فیلمی نخواهم داشت.امسال با دو فیلم امید حضور در فجر را داشتم که هر کدام به دلیلی پذیرفته نشد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

علی نصیریان

علی نصیریان در آستانه اولین سیمرغ جشنواره فجر/امپراتور جهنم نگاهی دقیق به مسائل خاورمیانه دارد

فیلم سینمایی "امپراتور جهنم" سال گذشته به دلیل نواقص فنی نتوانست راهی برای حضور در جشنواره فیلم فجر پیدا کند اما امسال با اعلام اسامی آثار بخش سودای سیمرغ، تازه ترین ساخته "پرویز شیخ طادی" عازم مهمترین رویداد سینمایی کشور شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "امپراتور جهنم" سال گذشته به دلیل نواقص فنی نتوانست راهی برای حضور در جشنواره فیلم فجر پیدا کند اما امسال با اعلام اسامی آثار بخش سودای سیمرغ، تازه ترین ساخته "پرویز شیخ طادی" عازم مهمترین رویداد سینمایی کشور شده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 


لغو برخی از اجراها در جشنواره موسیقی سال گذشته آزاردهنده بود/تغییر در سالن اجرای بمرانی ناراحتم نکرد

لغو برخی از اجراها در جشنواره موسیقی سال گذشته آزار دهنده بود/تغییر در سالن اجرای بمرانی ناراحتم نکرد

نوازنده سازدهنی گروه بمرانی گفت: مسئله ای که در دوره سی و دوم جشنواره موسیقی فجر بسیاری از هنرمندان و مخاطبان را اذیت کرد لغو برخی اجراها بود که امیدوارم در دوره سی و سوم این اتفاق نیفتد و بتوانیم اجراها و هنرمندان خارجی بیشتری داشته باشیم. 

مانی مزکی نوازنده گروه "بمرانی" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره اجرا در دوره سی و سوم جشنواره موسیقی فجر گفت: اعضای اصلی و ثابت "گروه بمرانی" را علاوه بر من که ساز دهنی می نوازم، بهزاد عمرانی"خواننده و گیتار ریتم"، جهانیار قربانی "گیتار الکتریک"، آرش عمرانی"پیانو و کیبورد"، کیارش عمرانی"گیتار بیس" و سالار اصغری"درام و کاخن" را تشکیل می‌دهند که در روز جمعه 29 دی ماه، ساعت 19 در سالن ایرانیانجشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهیم رفت.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بروس ویلیس

بازیگر فیلم جان سخت باز می‌گردد/آرزوی مرگ‌آور هالیوودی‌ها

فیلم سینمایی "آرزوی مرگ" به کارگردانی "الی روث" که قرار بود 22 نوامبر 2017 اکران شود با تغییر در برنامه، اکران بین‌المللی خود را از 2 مارس 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان،

فیلم سینمایی "آرزوی مرگ" به کارگردانی "الی روث" که قرار بود 22 نوامبر 2017 اکران شود با تغییر در برنامه، اکران بین‌المللی خود را از 2 مارس 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

 هنرمندان زیادی به ملاقات ملکه رنجبر آمدند/نوروز 97 مادرم وارد جامعه هنری می‌شود

فرزند ملکه رنجبر گفت: از نوروز 97  مادر می تواند در جامعه حضور پیدا کرده، در امور خیریه فعالیت کند و به دیدن همکاران و دوستان خود برود. 

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: دوره نقاهت مادر به لطف خداوند و دعای مردم طی شده است، به خوبی راه می رود و کارهای خود را شخصا انجام می دهد. مشکلات گذشته وجود ندارد و پزشکان از روند درمان و بهبودی رضایت خاطر دارند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

خواجوی کرمانی

خواجوی کرمانی شاعر ستایشگر اهل بیت نبی(ص)/اشعاری آراسته به آیات کلام الله مجید

بنابر اعلام تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران هفدهم دی ماه هر سال مصادف با بزرگداشت خواجوی کرمانی یکی از شاعران بزرگ نیمهٔ اول قرن هشتم است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بنابر اعلام تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران هفدهم دی ماه هر سال مصادف با بزرگداشت خواجوی کرمانی یکی از شاعران بزرگ نیمهٔ اول قرن هشتم است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

زهرا داوود نژاد

دست روی دل من نگذارید که خون است/مافیای پخش جلوی اکران شماره 17 سهیلا را گرفت

بازیگر فیلم "بچه‌های بد" گفت: قرار بود فیلم سینمایی "شماره 17 سهیلا" مهر ماه امسال اکران شود ولی به قول تهیه کننده اثر به دلایل وجود مافیای پخش اکران این اثر به تعویق افتاد.

زهرا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص دلیل اکران نشدن فیلم "شماره 17 سهیلا" گفت: دست روی دل من نگذارید که خون است. من واقعاً دلیل این بدقولی و ناهماهنگی در چرخه اکران را نمی دانم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

فیلم سینمایی

تصاویر هیجان انگیز فیلم رفت و آمد منتشر شد

جدیدترین مجموعه تصاویر فیلم سینمایی "رفت‌ و آمد" با بازی لیام نیسون منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدیدترین مجموعه تصاویر فیلم سینمایی "رفت‌ و آمد" با بازی لیام نیسون منتشر شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

به نظر می‌رسد مشکل پخش کلاه قرمزی همچنان ادامه دارد/ایرج طهماسب همه چیز را می‌داند

به نظر می‌رسد مشکل پخش کلاه قرمزی همچنان ادامه دارد/ایرج طهماسب همه چیز را می‌داند

عروسک گردان "جناب خان" گفت: کلاه قرمزی برای نوروز 96 تولید شد تا از تلویزیون پخش شود ولی این اتفاق نیفتاد. امیدوارم مشکلات حل شود و این برنامه در نوروز 97 پخش شود اما وقتی قرار بر پخش بوده و این اتفاق نیفتاده به نظر می رسد هنوز مشکلات ادامه دارد.

مهدی برقعی عروسک گردان "جناب خان" و یکی از عروسک های جدید برنامه کلاه قرمزی که با یک عروسک جدید در این سری برنامه محبوب حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره آخرین اخبار پخش برنامه کلاه قرمزی در نوروز 97 گفت:  خبر موثقی درباره زمان دقیق پخش کلاه قرمزی ندارم و همه خبرهایی که شنیده می شود من نیز می شنوم. من یک عروسک گردان هستم و از این که چه اتفاقی می افتد اطلاعی ندارم.

برای مشاهده این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

گروه آوازی تهران، موسیقی بدون ساز و از طریق دهان/ دیدار با مخاطبان در سالن رودکی/////یکشنبه

کنسرت گروه آوازی تهران برگزار می‌شود/طنین موسیقی آکاپلا در سالن رودکی تهران

گروه آوازی تهران یا وکاپلا یک گروه کر آکاپلا است که فعالیت خود را به سرپرستی میلاد عمرانلو در زمستان 1384 آغاز نمود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گروه آوازی تهران یا وکاپلا یک گروه کر آکاپلا است که در روز شنبه یست و سوم دی ماه در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه می روند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان