ماهان شبکه ایرانیان

پرچمدار ۲۰۱۸ ال جی احتمالاً تا اواخر فروردین ۹۷ از راه می رسد

برآوردها نشان می دهند که احتمالاً پرچمدار ۲۰۱۸ ال جی اواخر فروردین ماه ۹۷ (آوریل ۲۰۱۸) تحت نام LG G۷ از راه می رسد. گرچه در خصوص نام آن هنوز قطعیتی وجود ندارد.

پرچمدار 2018 ال جی احتمالاً تا اواخر فروردین 97 از راه می رسد

برآوردها نشان می دهند که احتمالاً پرچمدار 2018 ال جی اواخر فروردین ماه 97 (آوریل 2018) تحت نام LG G7 از راه می رسد. گرچه در خصوص نام آن هنوز قطعیتی وجود ندارد.

برخی شنیده های پیشین حاکی از آن بود که فروش بسیار ناامید کننده پرچمداران چند سال اخیر کمپانی کره ای مقامات این شرکت را به فکر بازسازی برند موبایل نخست خود و امید اولشان برای کسب درآمد بیاندازد.

پرچمدار 2018 ال جی هر نامی که داشته باشد، به نظر می رسد قرار است در اواخر سال 97 رونمایی شده و یک ماه بعد از آن راهی بازار شود. این یعنی حدود یک ماه تاخیر در چرخه رونمایی و عرضه موبایل های سری G ال جی. منبعی دیگر هم روز 20 آوریل (31 فروردین) را به عنوان روز موعود اعلام کرده است.

موبایل LG G7 نخستین پرچمدار ال جی خواهد بود که تحت مدیریت جدید این کمپانی یعنی آقای «هوانگ ژئونگ هوآن» عرضه خواهد شد. به طور حتم ضررهای انباشته بخش موبایل شرکت کره ای سبب خواهد شد که مهندسین و مدیران با وسواس ویژه ای به سراغ پرچمدار بعدی بروند.

طبق شنیده های پیشین محصول مورد بحث قرار است با چیپ مجتمع اسنپدراگون 845، یک نمایشگر بدون حاشیه و دوربین اصلی دوگانه روانه بازار شود. در حال حاضر این اطلاعات تنها دانسته های تقریباً قطعی ما از موبایل رده بالای بعدی ال جی است که طراحی مفهومی ابتدای مطلب نیز بر اساس آنها تولید شده.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان