گزارش میزان از جشنواره فیلم فجر؛

امین حیایی و پسرش به جشنواره فجر می آیند/شعله ور به دنبال تکرار موفقیت‌ها+عکس

پس از موفقیت های فیلم سینمایی "رگ خواب" به کارگردانی "حمید نعمت الله" در جشنواره فیلم فجر و همچنین اکران عموم بار دیگر این کارگردان سینما با فیلم "شعله ور" راهی جشنواره فیلم فجر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پس از موفقیت های فیلم سینمایی "رگ خواب" به کارگردانی "حمید نعمت الله" در جشنواره فیلم فجر و همچنین اکران عموم بار دیگر این کارگردان سینما با فیلم "شعله ور" راهی جشنواره فیلم فجر شده است.

امین حیایی بازیگر با سابقه سینما که دوران اوج دهه هشتاد خود را پشت سر گذاشته این روزها کمی کم کار شده است. وی امسال با دو فیلم "دارکوب" و "شعله ور" راهی جشنواره فیلم فجر شده است.

فیلم

از نکات جالب توجه فیلم سینمایی "شعله ور" میتوان به حضور "دارا حیایی" پسر امین حیایی در این فیلم اشاره کرد. وی برای اولین بار در سینما با پدر خود همبازی شده است.

از دیگر اتفاقات مهم فیلم "شعله ور" می‌توان به همکاری دوباره نعمت الله با "هادی مقدم دوست" اشاره کرد. مقدم دوست پیش از این در دو فیلم "بی پولی" و "آرایش غلیظ" در مقام فیلمنامه نویس با نعمت الله همکاری کرده است و این سومین همکاری مشترک این نویسنده با کارگردان شعله ور است.

شعله ور

داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او همه‌ی زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

از دیگر بازیگران شعله ور می ‌توان به بازیگری کم کار اما با کیفیت به نام زهرا حاتمی اشاره کرد. وی پیش از شعله ور در آثاری همچون "در دنیای تو ساعت چند است"، "جهان پهلوان تختی" و "تهران روزگار نو" به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم

نعمت‌الله فعالیت سینمایی‌اش را با دستیاری مسعود کیمیایی آغاز و با ساخت بوتیک اولین فیلم سینمایی‌اش را در مقام کارگردان تجربه کرد. او در سال 1392 جایزه بهترین فیلم هیئت داوران جشنواره فیلم فجر را برای فیلم آرایش غلیظ بدست آورد.

حمید نعمت‌الله برادر سعید نعمت‌الله، فیلمنامه‌نویس تلویزیون و سینما و همسر معصومه بیات و پسرعموی حمیرا نعمت‌الله، منشی صحنه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان