ماهان شبکه ایرانیان

ارتقاء کیفیت الزام توسعه خرده‎فروشی مدرن

گروه بنگاه ها: نایب رئیس اتحادیه فروشگاه‎های زنجیره‎ای ، توسعه خرده‎فروشی مدرن را یک الزام برای رشد اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

ارتقاء کیفیت الزام توسعه خرده‎فروشی مدرن

فرشید گل‎زاده در مراسم اختتامیه نمایشگاه خدمات، کالا و تجهیزات فروشگاهی، مخاطب اصلی این صنعت را طبقه متوسط اجتماعی کشور دانست که در سال‎های گذشته سهم گسترده‎ای از جمعیت ایران را در برگرفته و رفتارهای خرید این طبقه، محرک اصلی رونق و رشد بنگاه‎ها در دهه آتی است.

photo5951819809278765716

وی در تشریح این موضوع، دسترسی به اطلاعات بیشتر، توجه به سلامتی، تمایل به خرید در فضاهای فاخر و جذاب و البته حساسیت بالا به قیمت محصولات و خرید اقتصادی را از ویژگی‎های این طبقه جدید متوسط اجتماعی ذکر کرد و افزود:  این موضوعات  موجب می‎شود بنگاه‎ها برای بقاء و رشد ملزم به سرمایه‎گذاری بالا به منظور تولید با مقیاس بالا، رعایت کیفیت مطلوب، مدل‎های فروش و مالی جذاب‎تر، خدمات فاخرتر و بهره‎وری به منظور کنترل جدی هزینه‎ها باشند.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه  تصریح کرد:در همین راستا، همکاری استراتژیک بین شرکت‎های خرده‎فروشی و شرکت‎های تولیدکننده تجهیزات و تولیدکنندگان کالاها  یک الزام برای بهره‎وری و مدیریت هزینه‎ها و ارائه ارزش بیشتر به مشتریان است.

وی ادامه داد: حضور شرکت‎های خارجی در این صنعت در صورت انتقال سرمایه و دانش به داخل مرزها و ایجاد شراکت‎های استراتژیک با شرکت‎های ایرانی، یک فرصت خواهد بود که می‎تواند در ارتقاء صنعت بسیار مهم باشد اما باید ابتکار عمل در دست شرکت‎های ایرانی باشد.

دکتر گل‎زاده ضمن تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه رشد کیفی و کمی و مشارکت ذینفعان مختلف به خصوص شرکت‎های صاحب فناوری و تکنولوژی را در نمایشگاه‎های آتی از جمله عوامل جذابیت و پشتیبان توسعه کسب و کارهای مرتبط دانست. نمایشگاه خدمات، کالا و تجهیزات فروشگاهی امسال از تاریخ 12 لغایت 15 دی‎ماه در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران با حضور شرکت‎های داخلی و خارجی در حوزه تولید تجهیزات و فناوری اطلاعات فروشگاهی برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان