شرایط فروش نقدی فولکس واگن تیگوان اعلام شد + جدول

شرکت ماموت خودرو به عنوان نمایندگی محصولات فولکس واگن در بازار ایران شرایط فروش خودروی کراس اوور تیگوان را اعلام کرد

شرکت ماموت خودرو به عنوان نمایندگی محصولات فولکس واگن در بازار ایران شرایط فروش خودروی کراس اوور تیگوان را اعلام کرد. در این شرایط فروش می توان مدل 2018 تیگوان را مجهز به موتور 2 لیتری و سیستم چهارچرخ محرک به قیمت 289 میلیون تومان خریداری کرد. در هنگام ثبت نام می توانید 200 میلیون تومان را پرداخت کنید و سپس در زمان تحویل خودرو نیز 89 میلیون تومان باقی مانده پرداخت می شود. زمان تحویل خودرو نیز 30 روزه است. محصولات فولکس واگن در بازار کشور همچنین با گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری عرضه می شوند.
جزییات شرایط فروش این خودرو را می توانید در جدول زیر مطالعه کنید.

شرایط فروش نقدی فولکس واگن تیگوان

شرایط فروش نقدی فولکس واگن تیگوان

در خصوص فولکس واگن تیگوان باید اشاره کرد که این خودروی شاسی بلند به یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری مجهز است که این موتور با کمک سیستم تزریق مستقیم سوخت و توربوشارژر می‌تواند 180 اسب بخار قدرت تولید کند و گشتاور این موتور نیز به 320 نیوتون متر می رسد.
نیروی موتور در این خودرو با استفاده از یک گیربکس خودکار 7 سرعته به هر چهار چرخ های خودرو انتقال پیدا می کند. فولکس واگن تیگوان می‌تواند در عرض 7.7 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز به 208 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
در خصوص مصرف سوخت این خودرو باید گفت که مصرف شهری آن 9 لیتر در هر 100 کیلومتر و مصرف جاده ای آن 6.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است. به این ترتیب فولکس واگن تیگوان می تواند مصرف سوخت ترکیبی 7.3 لیتر را از خود برجای بگذارد.

فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن تیگوان

در کابین این خودرو امکانات استانداردی همچون پاور ویندوز، آینه های الکتریکی، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز ضد بلوکه، کروز کنترل، نمایشگر لمسی داشبورد، سیستم پارک اتوماتیک، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم کنترل کشش، صندلی های برقی جلو، حافظه صندلی راننده، پشت آمپر تمام دیجیتالی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دوربین 360 درجه، تهویه اتوماتیک دوگانه، تهویه مجزا برای سرنشینان عقب، گرمکن صندلی های جلو و عقب، خروجی 12 ولت برای سرنشینان جلو و عقب، سانروف برقی و سیستم کمکی ترمز چشم می‌خورند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر