ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی چقدر است؟

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:پرداخت سود سهام عدالت اجرایی شده و ارزش هر سهم سهام عدالت یک میلیون تومانی بالغ بر ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در برنامه گفتگوی ویژه خبری ۱۹ دی ماه به بررسی مسائل و چشم‌انداز اقتصادی کشور پرداخت.

کرباسیان در ابتدا درباره چگونگی پرداخت سود سهام عدالت گفت: پیرو دستور رئیس‌جمهور این کار اجرایی شده است لذا ارزش هر سهم سهام عدالت یک میلیون تومانی بالغ بر ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

 وی با بیان اینکه ۴۹ شرکت سودآور سهام شان به عنوان سهام عدالت در اختیار مردم قرار گرفته است ادامه داد: امیدواریم بتوانیم مالکیت عمومی را نهایی کنیم لذا امروز با کمیسیون اقتصادی مجلس در این باره جلسه داشتیم، با لایحه‌ای که تقدیم مجلس شورای اسلامی شده امیدواریم مالکیت سهام عدالت عمومی شود.

 وزیر اقتصادی و امور دارایی با اشاره به اینکه پس از لایحه مالیات‌ها، لایحه مالکیت عمومی سهام عدالت نیز به صحن علنی خواهد رفت افزود: در ۱۰ سال اول قرار بود ارزش اسمی پر شود، با واگذاری مالکیت و مدیریت به مردم امیدواریم سود بیشتری نصیب آن‌ها شود.

کرباسیان اظهار کرد: از ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سودی که بابت سهام عدالت تخصیص داده شده، حدود هزار و دویست میلیارد به حساب خاص سازمان خصوصی‌سازی واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که تا پایان سال و یا تا اوایل سال آینده سود سهام عدالت تقسیم شود عنوان کرد: ۱۴ میلیون نفر از ۴۷ میلیون هنوز شماره شبای خود را اعلام نکرده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان