شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل اعلام شد

ایکس‌تریل، یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای (SUV) نیسان، ساخت کشور ژاپن و با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان است که در بسیاری از بازارهای جهان جزو پرفروش‌ترین خودروها قرار گرفته است.

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن، شرایط فروش زمستانی ایکس‌تریل 2017 را اعلام کرد.ایکس‌تریل، یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای (SUV) نیسان، ساخت کشور ژاپن و با قیمت 280 میلیون تومان است که در بسیاری از بازارهای جهان جزو پرفروش‌ترین خودروها قرار گرفته است. این خودرو در دو بازه زمانی 10 و 30 روزه تحویل داده می‌شود.

شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل اعلام شد

در این شرایط فروش، هدیه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته شده است که شامل «سرویس اولیه و ادواری رایگان تا 20 هزار کیلومتر یا 18 ماه (هر کدام زودتر فرا برسد) در خدمات پس از فروش» می‌شود. ضمن اینکه خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، با بهره‌گیری از پرسنل مجرب، امکانات و تجهیزات مناسب و داشتن شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات متمایز به مشتریان گرامی است.علاقه‌مندان برای دریافت مشخصات کامل خودروهای نیسان می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور و وب سایت جهان نوین آریا به آدرس www.jna-nissan.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 0218909 تماس حاصل نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان