ماهان شبکه ایرانیان

آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی

همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام (پیشگیری و مقابله)، ۱۳ و ۱۴ تیرماه سال ۹۷ به همت دانشگاه شاهد برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایسنا، همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام (پیشگیری و مقابله) با توجه ویژه به آسیب‌هایی مثل مفاسد اخلاقی، اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی به همت دانشگاه شاهد و با حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی برگزار می‌شود.

"شناسایی ظرفیت‌های علمی کشور در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی"، "ایجاد گفتمان اسلامی در عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی"، "ایجاد حساسیت مضاعف در میان اساتید و پژوهشگران نسبت به موضوع آسیب‌های اجتماعی" و "فراهم‌سازی بستر لازم برای تولید فکر و ارائه راهبردهای اسلامی برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی" از جمله اهداف برپایی این همایش علمی محسوب می‌شوند.

محورهای همایش که در جلسات شورای علمی تائید و در شورای سیاست‌گذاری مورد تصویب قرارگرفته است، شامل "چیستی، نشانه‌شناسی و سنخ‌شناسی آسیب‌های‌ اجتماعی از نگاه اسلام"، "رتبه‌بندی آسیب‌های اجتماعی از نگاه اسلام"، "زمینه‌ها، علل و دلایل شکل‌گیری آسیب‌های اجتماعی از منظر اسلام"، "آثار و پیامدهای آسیب‌های اجتماعی از منظر اسلام"، "راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آموزه‌های اسلامی" و "راه‌های درمان و گونه‌های مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از منظر اسلام" است.

آخرین‌مهلت ارسال چکیده مقاله 10 اسفند ماه امسال و آخرین‌مهلت ارسال اصل مقاله 31 فروردین 1397 اعلام شده است.

مقالات ارسالی باید از استانداردهای مقالات علمی‌- پژوهشی برخوردار باشند و با تکیه‌ بر مبانی، منابع، متون و روش‌شناسی اسلامی تدوین شوند.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، مقالات برگزیده در مجموعه مقالات همایش چاپ خواهند شد. همچنین مقالات برگزیده در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه و در مجلات علمی - پژوهشی وابسته به دانشگاه شاهد و سایر مراکز همکار چاپ خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://cipsh.shahed.ac.ir/ مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان