ماهان شبکه ایرانیان

خبر خوش آس برای مادریدی‌ها؛

مذاکره رئال مادرید با ستاره بلژیکی چلسی

رئال مادرید مذاکراتی را با ادن آزارد، ستاره چلسی آغاز کرده و احتمالا در تابستان پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن را ارائه خواهد داد.

مذاکره رئال مادرید با ستاره بلژیکی چلسی

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه هواداری تیم فوتبال رئال مادرید و چاپ اسپانیا در مطلبی در نسخه چاپی امروز مدعی شده ادن آزارد، ستاره بلژیکی چلسی احتمالا یک قدم به کهکشانی‎ها نزدیک‎تر شده است.

به ادعای این روزنامه سران رئال مادرید با این بازیکن مذاکراتی انجام دادند. از طرفی این موضوع بر کسی پوشیده نیست که زیدان یکی از هواداران بازیکن بلژیکی است و بارها برای داشتن این بازیکن ابراز علاقه کرده است. گفته می‏‌شود از ابتدای این فصل او برای خرید این بازیکن به مقامات باشگاه فشار آورده و آن‌ها را مجبور به مذاکره با این بازیکن کرده است.

نکته دیگر این است که آزارد دو پیشنهاد اخیر چلسی برای تمدید قرارداد را رد کرده و این طور به نظر می‎‏رسد که او آینده‎ای در لندن نخواهد داشت. البته که این بازیکن تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد. اما در یک پیشنهاد برای تمدید چلسی حاضر شده او را پردرآمدترین بازیکن باشگاه کند و سالانه 17.6 میلیون یورو به او دستمزد بدهد. دستمزدی که پل پوگبا در حال حاضر در منچستریونایتد می‏‌گیرد.

اما آزارد این پیشنهاد را هم رد کرده و به نظر باید در تابستان در انتظار پیشنهاد رسمی رئال مادرید برای این بازیکن باشیم.

این روزنامه همچنین از احتمال حضور هری کین در رئال و فروش لوکا مودریچ یا تونی کروس هم نوشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان