افشاگری کوریره دلواسپرت؛

سرمربی آتالانتا، گزینه جدی نیمکت میلان برای فصل آینده

کوریره خبر داده میلان برای فصل آینده تصمیم دارد مربی بزرگی را به خدمت گیرد و با وجود اسامی مطرحی که نامشان در میان است بیشترین شانس را سرمربی آتالانتا دارد.

سرمربی آتالانتا، گزینه جدی نیمکت میلان برای فصل آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، جانپیرو گاسپرینی، سرمربی تیم فوتبال آتالانتا گزینه هدایت میلان برای فصل آینده است. روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، چاپ رم، مدعی شده وینچنزو مونتلا که از میلان اخراج شد جایش را به گنارو گتوزو داد، اما این به نظر پایان کار نیست و این تیم تصمیم دارد از ابتدای فصل آینده با سرمربی جدید کارش را آغاز کند.

البته گاسپرینی تنها گزینه میلان نیست و در واقع در دسترس‎ترین است.  به غیر از او آنتونیو کونته، سرمربی حال حاضر چلسی و سابق یوونتوس، روبرتو مانچینی، سرمربی زنیت سن پیترزبورگ و دیگران هم در این لیست قرار دارند، اما کوریره دلو اسپرت گاسپرینی را به عنوان جدی‎ترین گزینه معرفی کرده است.

گاسپرینی در اتالانتا عملکردی فوق‌العاده داشته و توانسته فصل گذشته را در رتبه چهارم جدول رده‎بندی به پایان برساند. در فصل جاری هم در یورولیگ این تیم در صدر جدول گروهش قرار دارد و در جام حذفی ایتالیا به مرحله نیمه نهایی رسیده و باید به مصاف یوونتوس برود.

میلان از ابتدای این فصل روی چندین بازیکن جدید و خارجی سرمایه‎گذاری کرده است که از جمله آن‌ها فرانک کسی و آندرا کونتی هستند، بازیکنانی که بهترین دوران بازی را زیر نظر گاسپرینی داشته‌اند.

از طرفی اگر او هدایت میلان را به عهده بگیرد برایش بازگشت به سن‎سیرو به حساب می‎آید، به این دلیل که پیش از این در سال 2011 دورانی ناموفق در اینتر داشته که عمرش تنها 5 بازی بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر