ماهان شبکه ایرانیان

چقدر سود از داشتن بیمه عمر نصیب ما می‌شود؟

قطعاً یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های اغلب افراد سرمایه‌گذاری است. اینکه پول خود را کجا سرمایه‌گذاری کنیم تا بیشترین سود ممکن نصیب ما شود یکی از جذاب‌ترین موضوع‌های روز دنیا است

چقدر سود از داشتن بیمه عمر نصیب ما می‌شود؟

 

خرید آنلاین بیمه عمر از بیمیتو

قطعاً یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های اغلب افراد سرمایه‌گذاری است. اینکه پول خود را کجا سرمایه‌گذاری کنیم تا بیشترین سود ممکن نصیب ما شود یکی از جذاب‌ترین موضوع‌های روز دنیا است. برای سرمایه‌گذاری قطعاً روش‌های زیادی مثل خرید ارز، طلا، سرمایه‌گذاری در بورس، بانک و مواردی از این قبیل به ذهنمان رسیده است؛ اما بد نیست با بیمه عمر هم آشنا شویم و ببینیم چه میزان سود از سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌توانیم کسب کنیم.

نرخ سود بیمه عمر

محاسبه نرخ سود بیمه عمر از بیمیتو

 

بیمه عمر یک قرارداد درازمدت است و در کوتاه‌مدت سود چندانی عاید بیمه‌گزار نمی‌شود. این بیمه معمولاً پس از 5 سال برای بیمه‌گزار سودزا می‌شود و پس از 10 سال سود آن چشم‌گیر می‌گردد. سپرده بیمه‌گزار در این بیمه شامل 2 نوع سود می‌شود: سود تضمینی و سود مشارکت منافع.

سود تضمینی بیمه عمر از الآن مقدارش مشخص است. برای 2 سال اول 16%، 2 سال دوم 13% و بقیه قرارداد 10% است. اغلب شرکت‌های بیمه بدین‌صورت به سپرده بیمه‌گزار سود می‌دهند. مقدار این سود مصوبه بیمه مرکزی است.

اما سود مشارکت منافع کمی فرق دارد. این سود از سرمایه‌گذاری شرکت بیمه در نهادها و پروژه‌های مختلف حاصل می‌شود و مقدار آن از الآن مشخص نیست. شرکت بیمه در 85% از سود حاصل از این سرمایه‌گذاری بیمه‌گزاران را سهیم می‌کنند. یک معیار خوب برای اینکه ببینیم کدام شرکت بیمه سود بیشتری می‌دهد این است که ببینیم شرکت‌های بیمه در سال‌های گذشته چه سودی به بیمه‌گزاران خود داده‌اند و بیشترین سود بیمه عمر را چه شرکتی برای سپرده بیمه‌گزاران در نظر گرفته است.

سؤالی که در اینجا پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان به اطلاعاتی درباره بیمه عمر از جمله بیشترین سود هر یک از شرکت‌ها در سال‌های قبل دست پیدا کنیم؟ اصلاً بیمه عمر غیر از سرمایه‌گذاری چه امکانی را برای بیمه‌گزار ایجاد می‌کند و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

کسب اطلاعات بیمه‌ای از مرجع آنلاین بیمه

استعلام قیمت بیمه عمر از بیمیتو

 

برای کسب اطلاعاتی کامل درباره بیمه عمر می‌توان به سامانه بیمیتو مراجعه کرد. اطلاعاتی از جمله میزان سود بیمه عمر پاسارگاد ، سامان، ایران و... از طریق سامانه بیمیتو ممکن است. همچنین می‌توان درباره سایر ویژگی‌های این بیمه از جمله پوشش‌های آن، حق بیمه طرح‌های مختلف و در کل تمام اطلاعاتی که برای تصمیم‌گیری درباره خرید آن نیاز است دست یافت. با استفاده از بیمیتو می‌توان شرایط بیمه عمر شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد و مناسب‌ترین و بهترین مورد را برای خود انتخاب کرد. همچنین خرید آنلاین بیمه عمر از بیمیتو امکان‌پذیر شده است. استعلام قیمت و شرایط بیمه عمر از بیمیتو رایگان است و امتحان آن ضرری ندارد!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان