جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تاکید فرماندهی معظم کل قوا بر موضوع تحرک در نزاجا است

تاکید فرماندهی معظم کل قوا بر موضوع تحرک در نزاجا است
به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی روز پنجشنبه و در حاشیه بازدید سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریس جمهوری از مرکز تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید نیروی زمینی ارتش این مطلب را عنوان کرد.
وی گفت: بر اساس حکم ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا برای امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به بحث تحرک در نزاجا تاکید شده بود.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در پی این حکم و در چهارچوب ماموریت ذاتی نیروی زمینی ارتش برای تحرک، تغییراتی ایجاد شد تا پاسخ عملیاتی نیرو را با یک برنامه مدون بدهیم.
امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه یکی از بخش‌های نیرو که تغییرات در آن اعمال شد همین مرکز است، افزود: در موضوع تحرک هم مسئله نوسازی و هم موضوع بهینه‌‌سازی را انجام می‌دهیم که در موضوع بهینه‌سازی به صورت دوگانه عمل می‌کنیم، به این شکل تجهیزاتی که هم کاربرد نظامی و هم تجاری دارد را بهینه می‌کنیم.
وی ادامه داد: در بحث بهینه‌ سازی در طول یکسال گذشته کارهای بسیار خوبی انجام شده تا ادوات بر اساس تهدیدات روز بهینه‌سازی و کارآمد شوند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در دنیا کار بهینه‌سازی انجام می‌شود، گفت: وظیفه این مرکز هم همین است؛ مرکز زرهرن فقط در چهارچوب نظامی حرکت نمی‌کند بلکه به نحوی عمل می‌کند که با صنایع و دانشگاه‌های کشور ارتباط علمی و کاری داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی زرهرن برای تحرک نیروی زمینی کار خود را شروع کرد و انشاءالله با سرعت بیشتری ادامه خواهد داد.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری سپس از نمایشگاه دائمی دستاوردهای تولید قطعات در کارخانجات نصر (شهید مجتبی ذوالفقار نسب) و پژوهشکده صنعتی این مرکز از جمله گروه رزمی و شنی‌دار، گروه خودرویی و چرخ‌دار، گروه الکترونیک و اپتیک و گروه سلاح سبک و سنگین، خط سازی و اورهال نفربر بی ام پی 1، تانک چیفتن، تانک اسکورپیون، خط بازسازی و اورهال تریلر شهید سید مهدی جودی ثانی، گروه بهینه سازی و نوسازی ماشین آلات مهندسی شهید محمد مرادی بازدید کرد.
در این بازدید امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانش فرمانده نیروی زمینی ارتش و شماری از فرماندهان عالی‌رتبه و مسئولان نزاجا نیز حضور داشتند.
اجتمام(3) ** 7029 ** خبرنگار: فرهاد شرف پور * انتشار: امید غیاثوند
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر