ماهان شبکه ایرانیان

هیوندای سوناتا فیس لیفت ۲۰۱۸ با قیمتی عجیب وارد بازار کشور شد + عکس

نسل جدید هیوندای سوناتا مدتی است که در بازار جهانی به فروش می رسد و در نمایشگاه خودروی تهران امسال نیز شرکت پاکرو از این خودرو برای بازار ایران رونمایی کرد که با استقبال بازدید کنندگان روبرو شد

نسل جدید هیوندای سوناتا مدتی است که در بازار جهانی به فروش می رسد و در نمایشگاه خودروی تهران امسال نیز شرکت پاکرو از این خودرو برای بازار ایران رونمایی کرد که با استقبال بازدید کنندگان روبرو شد.
اما حالا خبرهایی مبنی بر ورود این خودرو به بازار شنیده شده است و چند دستگاه از آن در نمایشگاه های خودرو در سطح شهر برای فروش گذاشته شده اند. فعلا تنها مدل هیبریدی این خودرو در تیپ GLS+ وارد بازار ایران شده است و مشخص نیست که آیا تیپ های دیگر این خودرو و مدل های غیر هیبریدی نیز وارد بازار ایران خواهند شد یا نه. البته شرکت پاکرو تنها مدل هیبریدی را به بازار عرضه می کند. تیپ GLS+ را باید فول ترین تیپ سوناتا در بازار کشور دانست. این خودرو در حال حاضر قیمتی بین 260 تا 265 میلیون تومان دارد. این در حالیست که مدل های قبل از فیس لیفت این خودرو تا همین چند ماه قبل با قیمتی در حدود 175 میلیون تومان قابل خرید بودند و از این رو می توان گفت که به لطف تغییرات جزئی ظاهری و تغییر تعرفه واردات خودروهای هیبریدی شاهد افزای قیمت حدود 90 میلیونی هیوندای سوناتا هیبریدی در بازار ایران هستیم.

هیوندای سوناتا فیس لیفت

هیوندای سوناتا فیس لیفت

در بخش فنی هیوندای سوناتا هیبریدی جدید 2018 شاهد استفاده از یک موتور 4 سیلندر خطی با حجم 2 لیتر هستیم که از نوع تنفس طبیعی بوده اما به سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز است. این موتور بنزینی می تواند 156 اسب بخار قدرت را در 6000 دور بر دقیقه و 190 نیوتن متر گشتاور را در 5000 دور بر دقیقه تولید کند. در کنار این موتور بنزینی هیوندای از یک موتور برقی با قدرت 52 اسب بخار و گشتاور 204 نیوتن متر استفاده کرده است. به این ترتیب قدرت کلی 195 اسب بخار و گشتاور 322 نیوتن متر از طریق گیربکس شش دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلوی این خودرو انتقال پیدا می کند.

هیوندای سوناتا فیس لیفت

هیوندای سوناتا فیس لیفت

در بخش امکانات رفاهی نیز سوناتا 2018 هیبریدی یکی از کامل ترین خودروهای موجود در بازار است و به تجهیزاتی همچون رینگ های 17 اینچی آلومینومی، چراغ های روشنایی در روز LED، روکش چرمی فرمان و دسته دنده، 6 عدد ایربگ، صندلی های ایزوفیکس، چراغ فلاشر اضطراری، چراغ زیر آینه، چراغ های عقب LED، ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم مدیریت پایداری، سیستم ضد سرقت، استارت بدون کلید، رکاب اسپرت، سانروف پانوراما، آینهه ای برقی تاشو با تنظیم برقی، نمایشگر لمسی 8 اینچی، کروز کنترل، اتوهلد، ترمز پارک برقی، رادار هشدار نقطه کور، سنسور های پارک جلو و عقب، شیشه های بالابر ایمن، پرده ی جانبی عقب، پرده ی عقب برقی، نمایشگر 4.2 اینچی مقابل راننده، تهویه دوگانه خودکار، خروجی تهویه برای سرنشینان عقب، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها، سنسور باران، گرمکن آینه های جانبی، گرمکن صندلی های جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده با حافظه، تنظیم برقی صندلی جلو، صندلی عقب تاشو، چراغ جلوی LED، تنظیم ارتفاع خودکار چراغ جلو، چراغ های اتوماتیک، سیستم چرخش چراغ ها در پیچ، چراغ مشایعت تا منزل، شارژر بدون سیم تلفن همراه و تودوزی چرم داخل کابین مجهز است.
در ادامه می توانید تصاویر این خودرو را در گالری تصاویر مشاهده کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان