فروش کوییک هفته‌ی آینده آغاز می شود

گروه خودروسازی سایپا از هفته‌ی آینده فروش خودروی جدید کوییک را به صورت اینترنتی و محدود آغاز می کند. متقاضیان این خودرو از ۲۶ دی ماه می توانند با مراجعه به وبسایت و یا نمایندگی های مجار گروه سایپا اقدام به خرید خودرو کنند

گروه خودروسازی سایپا از هفته‌ی آینده فروش خودروی جدید کوییک را به صورت اینترنتی و محدود آغاز می کند. متقاضیان این خودرو از 26 دی ماه می توانند با مراجعه به وبسایت و یا نمایندگی های مجار گروه سایپا اقدام به خرید خودرو کنند.
خودروی کوییک محصول جدید سایپا است که در دو نسخه دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود که مدل اتوماتیک آن را باید ارزان قیمت ترین خودروی دنده اتوماتیک بازار به حساب آورد. کوییک از نظر فنی با خودروی دیگر سایت ها یعنی ساینا یکسان است و به یک موتور یک و نیم لیتری 4 سیلندر مجهز است که می تواند 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتون متر گشتاور را تولید کند.
در بخش امکانات نیز مواردی همچون دو عدد کیسه هوا کروز کنترل ترمز ضد قفل سیستم کمکی ترمز گرمکن شیشه عقب سنسور فشار باد لاستیک سنسور پارک عقب استارت دکمه ای فرمان برقی تهویه نیمه اتوماتیک شیشه های دودی شیشه های برقی جلو و عقب چراغ های روشنایی در روز آینه های جانبی با تنظیم برقی نمایشگر لمسی 7 اینچی سیستم رهیاب ماهواره ای بلوتوث و دوربین دید عقب از امکانات این خودرو هستند.
خریداران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا به نشانیwww.saipacorp.com یا شبکه نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان