سامسونگ به نقض حقوق پتنت های متعلق به هوآوی محکوم شد

طی ماه مه سال ۲۰۱۶، هوآوی در کشور چین پرونده ای علیه سامسونگ تشکیل داد و مدعی شد که این کمپانی کره ای، حقوق برخی از پتنت هایش را نقض کرده است. بعد از گذشت مدتی طولانی، دادگاه چین بالاخره حکم خود را صادر کرده که البته به هیچ وجه خبر خوبی برای سامسونگ به همراه ندارد.

سامسونگ به نقض حقوق پتنت های متعلق به هوآوی محکوم شد

طی ماه مه سال 2016، هوآوی در کشور چین پرونده ای علیه سامسونگ تشکیل داد و مدعی شد که این کمپانی کره ای، حقوق برخی از پتنت هایش را نقض کرده است. بعد از گذشت مدتی طولانی، دادگاه چین بالاخره حکم خود را صادر کرده که البته به هیچ وجه خبر خوبی برای سامسونگ به همراه ندارد.

هیئت منصفه، کمپانی سامسونگ را به زیر پا گذاشتن حقوق چندین پتنت مرتبط با تکنولوژی و تجهیزات ارتباطی 4G که به هوآوی تعلق دارند محکوم کرد. علاوه بر این، دادگاه متوجه شد که سامسونگ مذاکرات خود با هوآوی را عمداً به تعویق می انداخته، زیرا می دانسته که در حال نقض حقوق پتنت های این شرکت است.

به نظر می رسد که پرونده هوآوی و سامسونگ، به شدت باعث خارش سر دادگاه عمومی چین شده بود؛ زیرا این دادگاه حداقل به 18 روز نیاز داشت تا پرونده را بررسی و حکم نهایی خود را اعلام کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا هوآوی غرامتی دریافت خواهد کرد یا خیر و اگر بله، چه مقدار؛ اما احتمالاً این جزییات هم در آینده نزدیک مشخص می شوند.

دادگاه عمومی شنژن از سامسونگ خواسته که به استفاده غیرقانونی از پتنت های هوآوی در زمینه تکنولوژی 4G پایان دهد و در گام بعدی خود، لایسنس آنها رسماً از هوآوی خریداری کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان