ماهان شبکه ایرانیان

اجمالی/حجت الاسلام صدیقی در نماز جمعه:

شهید مرگ ندارد و زنده است

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه شهید مرگ ندارد و زنده است،گفت:تقوا کلید کرامت، بهشت و دژ مستحکم مومنان است، انسان با تقوا با نور الهی مسیر بهشت را پیدا می کند و در آن مسیر گام بر می دارد.

شهید مرگ ندارد و زنده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: تقوا کلید کرامت، بهشت و دژ مستحکم مومنان است، انسان با تقوا با نور الهی مسیر بهشت را پیدا می کند و در آن مسیر گام بر می دارد، مسیر جهنم را با نور تقوا تشخیص می دهد و تقوا وسیله عروج الهی است.

وی گفت: دو گروه را قرآن کریم در قله نشان داده است یکی گروه مجاهدین فی سبیل الله و شهدا است، شهید مرگ ندارد و زنده است. شهید مرگ را هضم کرده و به حیات مطلق دست یافته است و گروه دوم هم اهل تقوا هستند، کسانی که زبان جز با امر خدا حرکت نمیکند، گوش و چشم آنها در محدوده بندگی می بینند و می شنوند و کار حق می کنند. انسان با تقوا به خانواده خود ظلم نمی کند.

صدیقی افزود: قرآن وقتی فلسفه ازدواج را مطرح می کند، می گوید زن با تقوا به مرد آرامش می دهد، زنی که با یاد خدا دلش آرام است و در خانه همه فشارها و مشکلات را تحمل می کند تا وقتی همسرش به منزل می آید برای او رفع خستگی می کند و آن بانو نور خدا است در خانه، چرا که از دامن زن است که به تعبیر اما راحل مردان عروج می کنند.

ادامه دارد..

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان