اجمالی/نقوی حسینی در پیش از خطبه ها:

منافقین امروز مورد حمایت مدعیان دفاع از حقوق بشر هستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گروهک منافقین که امروز تحت حمایت دولت فرانسه قرار دارد صدها هزار نفر را در این کشور قتل عام کردند و امروز مورد حمایت مدعیان دفاع از حقوق بشر هستند.

منافقین امروز مورد حمایت مدعیان دفاع از حقوق بشر هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس شواری اسلامی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: امروز آنچه که شهدای ما برای آن جان دادن یعنی عزت و امنیت ایران اسلامی موجب یاس دشمنان ما شده است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما روز به روز با شکست های بیشتر مواجه می شوند.

وی گفت: امروز دولت های اسراییل و آمریکا نمی توانند سیاست های خود را علیه ما اعمال کنند و هر روز دشمنی آنها نسبت به ما بیشتر می شود. آنها هر روز فشارها و دشمنی ها را افزایش می هد و منابع قدرت ملت ما را هدف قرار داده است.

حسینی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ما تواسته اند فتنه ها و توطئه های مختلفی را خنثی کنند. قومیت و مذاهب مختلف را به جان هم انداختند ولی شکست خوردند. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: گروهک منافقین که امروز تحت حمایت دولت فرانسه قرار دارد صدها هزار نفر را در این کشور قتل عام کردند و امروز مورد حمایت مدعیان دفاع از حقوق بشر هستند.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر