امام جمعه موقت ورامین:

مسئولان از کنار مطالبات مردم با سخنرانی و شعار عبور نکنند

ورامین- امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: مسئولان کشور مطالبات مردمی را جدی گرفته و با سخنرانی و شعار از کنار آن عبور نکنند، ملت با هیچ کس از هیچ خط و جریان سیاسی تعارف ندارد.

مسئولان از کنار مطالبات مردم با سخنرانی و شعار عبور نکنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین به 27 دی ماه سالروز شهادت فداییان اسلام اشاره کرد و گفت: این شهدای گران قدر در دوران ظلمانی حکومت طاغوت، با حرکت انقلابی و شهادت مظلومانه خود چهره منحوس رژیم طاغوت را افشا کردند.

وی سپس به حادثه تلخ آتش سوزی کشتی نفتکش کشورمان اشاره کرد و افزود: این حادثه همگان را متاثر ساخت، امیدوارم از سرنوشت سرنشینان این کشتی خبری به بازماندگان برسد و از نگرانی در آیند.

امام جمعه موقت ورامین سپس به کمبود بارش ها در کشور اشاره کرد و گفت: باید دعا کرده و از گناهان خویش استغفار کنیم، تا خداوند به برکت خوبان و مومنان رحمت خویش را بر ما نازل کند.

وی سپس حضور مقتدرانه ملت ایران در برابر فتنه های اخیر را مورد تقدیر قرار داد و تاکید کرد: در این اتفاقات قدرت و عظمت ملت ایران به نمایش درآمد، ملت ایران 40 سال پیش با انقلاب خود آمریکایی ها را از کشور بیرون راندند و منافع آن ها را به خطر انداختند، موج بیداری اسلامی ایجاد کردند، کشورهای مسلمان و غیر مسلمان را به حرکت علیه آمریکا درآوردند، مشخص است، دشمن پاتک می زند و خواهد زد، لذا ملت ایران باید آماده پاتک های بعدی باشد.

خطیب جمعه امروز ورامین با بیان این که حرکت منسجم در مقابل توطئه های دشمن در هیچ جای دنیا نظیر ندارد، گفت: این حرکت نبرد ملت با ضد ملت، ایران با ضد ایران و اسلام با ضد اسلام بود، این نبرد تقابل حقیقت و باطل بود و ملت بصیر، آگاه و دشمن شناس ایران در مقابل توطئه های دشمنان ایستادند.

مسئولان کشور مطالبات مردمی را جدی گرفته و با سخنرانی و شعار از کنار آن عبور نکنند

وی با بیان این که درخواست ها و اعتراضات مردمی در کشور همواره بوده و هست، گفت: کسی با اعتراض مخالفت و مشکلی ندارد، باید حرف ها را شنید و در حد وُسع پاسخ داد، ولی مطالبات مردم ربطی به آتش زدن پرچم و توهین به اسلام وقرآن ندارد، درست است، مردم گلایه هایی دارند و باید دولت، مجلس و دستگاه قضایی پاسخگوی این خواسته ها باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران موج سواری عده ای بر اعتراضات به حق مردم را مطرود دانست و گفت: مردم هرگز جنایت نکرده و اموال عمومی را آتش نمی زنند، لذا همان منتقدان زمانی که چنین صحنه هایی دیدند، صفوف خود را از جنایتکاران جدا ساختند.

وی ادامه داد: مسئولان کشور مطالبات مردمی را جدی گرفته و با سخنرانی و شعار از کنار آن عبور نکنند.

ملت با هیچ کس از هیچ خط و جریان سیاسی تعارف ندارد

محمودی با بیان این که باید با فساد در کشور مبارزه شود، افزود: مردم از پرونده های اختلاس و حقوق های نجومی و نیز نفوذی های انگلیس و آمریکا در برخی از دستگاه ها می شنوند، مردم از معطل ماندن برخی از پرونده ها در پیچ و خم های اداری اطلاع دارند و از منفعت طلبی تعدادی از مجلسیان از تریبون خانه ملت مطلع هستند، مردم از برخی زد و بندهای اداری و جناح بازی و رفیق بازی در برخی ادارات خسته شدند، درد بیکاری ک معضلات اجتماعی آن ها را رنج می دهد، سیاست های بر زمین مانده اقتصاد مقاومتی و فراموشی مسائل فرهنگی را مشاهده می کنند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: ملت با هیچ کس از هیچ خط و جریان سیاسی تعارف ندارد، تمام قوای کشور به افکار عمومی پاسخ روشن و عملی بدهند، لذا مردم دست از مطالبات خود بر نمی دارند، اما مزدوران استکبار نیز بدانند، هرگاه در برابر این ملت و به نفع آمریکا، اسراییل و انگلیس خیانت کنند با خشم انقلابی مردم مواجه خواهند شد.

وی سپس گفت: باید برای جوانان روشنگری کرد و با آنان حرف زد و بین جوانی که یک حرکت هیجانی می کند، با پادوهای اغتشاش سازمان یافته فرق گذاشت، رسالت ادارات و دستگاه هایی که به خصوص با جوانان عزیز سروکار دارند، بسیار سنگین است، روشنگری، بصیرت افزایی و معرفی چهره کریه دشمن، از وظایف مهم خانواده ها و دستگاه های مرتبط با جوانان و فرهنگ سازی است.

رفع فیلتر تلگرام بدون اشراف و نظارت خیانت به دین و دنیای مردم است

محمودی با بیان این که حکومت ایران متولد همین مردم است، گفت: ملت ایران علی رغم تمام توطئه ها و دشمنی ها با تمام توان در برابر استکبار جهانی ایستاده و فریاد مرگ بر آمریکای ملت هرگز خاموش نمی شود.

وی در ادامه با بیان این که جای تاسف دارد، که عده ای به جای غصه خوردن برای این همه جنایت و ظلم، برای بسته شدن تلگرام عزا گرفته اند، گفت: سازمان جاسوسی سیا بر تلگرام اشراف دارد و اطلاعات آن به سیا فروخته می شود، مسئولان باید پاسخ دهند، که چگونه چند سال است، علی رغم این اطلاعات اجازه دادند، تلگرام یکه تاز میدان باشد، مگر ما شبکه های اطلاع رسانی داخلی نداریم، مگر نباید به صنعت و توان داخلی اهمیت دهیم، تلگرام یک شبکه اطلاع رسانی وابسته به کانون های ثروت و قدرت جهان است.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به جوانان گفت: اگر حتی تلگرام بنا بر تصمیم مسئولان رفع فیلتر شد، با غیرت انقلابی و ملی به سراغ شبکه های اطلاع رسانی داخلی مانند «آی گپ» و «سروش» بروید، بدانید رفع فیلتر تلگرام بدون اشراف و نظارت دستگاه های مسئول نظام خیانت به دین و دنیای مردم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان