ماهان شبکه ایرانیان

ال جی مشغول روی آوردن به استراتژی های متفاوت برای سوددهی واحد موبایل است

روز گذشته دراخبار خواندیم که ال جی ظاهراً قصد دارد معرفی پرچمدار جی ۷ را به اواسط ماه مارس موکول کند. این کمپانی کره ای حالا اعلام کرده که در حال ایجاد تغییراتی اساسی در استراتژی اسمارت فون های خود است تا بتواند واحد موبایل را به سوددهی برساند.

ال جی مشغول روی آوردن به استراتژی های متفاوت برای سوددهی واحد موبایل است

روز گذشته دراخبار خواندیم که ال جی ظاهراً قصد دارد معرفی پرچمدار جی 7 را به اواسط ماه مارس موکول کند. این کمپانی کره ای حالا اعلام کرده که در حال ایجاد تغییراتی اساسی در استراتژی اسمارت فون های خود است تا بتواند واحد موبایل را به سوددهی برساند.

جو سئونگ-جین، مدیرعامل ال جی الکترونیکس اخیراً در جریان نمایشگاه CES 2018 به مصاحبه با رسانه های کره ای پرداخته است و به برخی سوالات در این باره پاسخ داده. هنگامی که از او خواسته شد بازه زمانی احتمالی معرفی جی 7 را اعلام کند، رییس هئیت مدیره ال جی گفت که موبایل های آتی این شرکت «زمانی که لازم باشد» معرفی می شوند و تاریخ رونمایی از آنها، دیگر لزوماً برای رقابت با سایر کمپانی تعیین نمی گردد.

مدیرعامل ال جی می گوید موبایل های آتی این شرکت «زمانی که لازم باشد» معرفی می شوند

جو می گوید ال جی قصد دارد موبایل های پرچمدار خود را برای مدتی بیشتر در بازی نگه دارد و برای تحقق این مهم، از متدهای مختلفی مانند عرضه چند ورژن مختلف از یک مدل استفاده خواهد کرد.

جالب است بدانید که مدیرعامل ال جی، دلیل تغییر استراتژی های خود را مشکلات مالی واحد موبایل نمی داند و در عوض اشاره می کند که دستیابی به پلتفرمی مناسب برای مدتی طولانی، اهمیت فراوانی دارد. در نهایت باید افزود که انتظار می رود ال جی در گزارش مالی خود از سه ماهه پایانی سال 2017، خبر از ضرردهی واحد موبایل بدهد و اگر چنین اتفاقی بیفتد، این واحد برای یازدهمین سه ماهه پیاپی، در وضعیت قرمز به سر می برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان