ماهان شبکه ایرانیان

شرایط فروش تویوتا C-HR با قیمت های جدید اعلام شد + جدول

شرکت ایرتویا شرایط فروش جدید نقدی و اقساطی خودروی کراس اوور اسپرت تویوتا C-HR را اعلام کرد. در این شرایط فروش این خودرو در ۴ تیپ با نام های Advance، Dynamic، Premium و Loung به فروش می رسد که آخرین تیپ ذکر شده فول ترین آن‌ها بوده و تنها تیپی است که از سیستم چهارچرخ محرک برخوردار است

شرکت ایرتویا شرایط فروش جدید نقدی و اقساطی خودروی کراس اوور اسپرت تویوتا C-HR را اعلام کرد. در این شرایط فروش این خودرو در 4 تیپ با نام های Advance، Dynamic، Premium و Loung به فروش می رسد که آخرین تیپ ذکر شده فول ترین آن‌ها بوده و تنها تیپی است که از سیستم چهارچرخ محرک برخوردار است.
قیمت فروش نقدی این تیپ‌ها نیز به ترتیب 195 میلیون و 50 هزار تومان، 229 میلیون و 500 هزار تومان، 239 میلیون و 500 هزار تومان و 269 میلیون و 500 هزار تومان است.
تمامی مدل ها نیز متعلق به سال 2017 هستند.
در شرایط فروش اقساطی نیز با پیش پرداخت های 115 الی 209 میلیون تومانی می توان اقدام به خرید خودرو کرد که خودرو را در 10 روز کاری نیز دریافت می کنید. جزییات این شرتیط فروش را در جدول زیر می توانید مطالعه کنید.

شرایط فروش جدید تویوتا C-HR

شرایط فروش جدید تویوتا C-HR

تویوتا CHR در مدل 1.8 لیتری هیبریدی به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی مجهز شده که دقیقاً 1798 سی‌سی حجم دارد و دو پیشرانه برقی و بنزینی روی آن نصب شده است. پیشرانه بنزینی می‌تواند حداکثر 98 اسب بخار را در 5200 دور در دقیقه تولید کند و پیشرانه برقی می‌تواند حداکثر 53 اسب بخار را تولید کند و جمعاً این عدد برای CHR به حداکثر 122 اسب بخار می رسد.
تویوتا CHR هیبریدی به عنوان یک خودروی کم مصرف می‌تواند در شهر به صورت ترکیبی تنها 3.9 لیتر بسوزاند که عدد بسیار کمی برای چنین خودرویی است و میزان تولید CO2 این خودرو 87 گرم در هر کیلومتر است که تویوتا CHR را به خودرویی پاک تبدیل می‌کند.
مدل توربو C-HR نیز با داشتن پیشرانه ای چهار سیلندر خطی به حجم دقیق 1197 سی سی توانایی تولید 115 اسب بخار قدرت در 5600 دور بر دقیقه و 185 نیوتون متر گشتاور را در دور موتور 1500 تا 4000 دور بر دقیقه دارد. جعبه دنده ی این مدل نیز از نوع CVT است و انتقال نیرو به هر چهارچرخ خودرو انجام می شود.
در بخش امکانات نیز این خودرو به تجهیزاتی نظیر سیستم کنترل پایداری خودرو (VSC)، سیستم کنترل لغزش خودرو بر روی سطوح لغزنده (TRC)، سیستم کنترل نوسانات تریلر (TSC)، سیستم ترمز پارک برقی (EPB) و یا سیستم های دیگری نظیر سیستم هوشمند ورود بدون کلید+ دکمه استارت، سیستم کنترل اتوماتیک در سر بالایی HAC و ... مجهز است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان