شرکت مدیران خودرو روز پنجشنبه طی مراسمی در واحد خدمات پس از فروش این شرکت، از مشتریان خودروی تیگو 5 که دارای کارکرد بالایی بودند تقدیر کرد. بابک صدرایی مدیر بازاریابی چری در کنفرانس خبری این مراسم بیان کرد: چری تیگو ٥ که بهعنوان اولین محصول چری در بازار ایران شناخته میشود، توانسته در طول ٢ سال از حضور خود در بازار ایران، رضایت کامل مشتریان را کسب کند. همچنین وی در ادامه افزود، مدیرانخودرو اولین شرکت داخلی است که توانست گارانتی ٥ سال یا ١٥٠ هزار کیلومتر را روی محصولات چری قرار دهد. همچنین سال گذشته سازمان ارزیابی استاندارد کشور، چری تیگو 5 را با کیفیتترین کراساوور بازار تا محدوده ١٠٠ میلیون تومان انتخاب کرد. از سوی دیگر فروش بیش از ٢٥ هزار دستگاه خودرو و رضایتمندی بالای مشتریان، گواهی بر موفقیت تیگو ٥ در بازار ایران بوده است. مدیر بازاریابی چری در ایران، همچنین در خصوص برنامههای آتی این برند در بازار جهانی نیز توضیحاتی داد. نکته قابل توجه در این مراسم، حضور مشتریان تیگو 5 از سراسر کشور بوده که با خودروی خود کارکردی بیش از 50 هزار کیلوتر را داشتند. در گفتوگو با برخی از مالکان تیگو 5 از چگونگی آشنایی با این برند، میزان رضایتمندی از خودرو و خدمات پس از فروش این شرکت سوالاتی را پرسیدیم. یکی ازمشتریان که حدودا یک سال و نیم پیش به توصیه یکی از آشنایان اقدام به خرید تیگو 5 کرده بود، از انتخاب خود به دلیل داشتن امکانات رفاهی مناسب، عملکرد قابل قبول و خدمات پس از فروش مناسب، رضایت کامل داشته و خرید این خودرو را به دیگران نیز توصیه کرد. همچنین یکی دیگر از مشتریان که خودرویش کارکردی بیش از 50 هزار کیلومتر داشته، از کیفیت خودروی خود در درازمدت سخن گفت و از ارائه خدمات پس از فروش با قیمتی مناسب رضایت داشت.
یکی از نکات قابل توجه در این مراسم، بیان اهداف و برنامههای شرکت مدیرانخودرو بوده که از چندی پیش اقدام به عرضه محصولات چری از جمله تیگو 5 و آریزو 5 توربو تحت مدل 97 کرده است. در این طرح، فروش ویژه با شرایط استثنایی و تحویل فوری خودرو صورت میگیرد که این امر در راستای احترام به حقوق مشتریان از سوی این شرکت انجام گرفته است.
علاوه بر این شرکت مدیرانخودرو با راه اندازی یک کمپین اینستاگرامی با نام I love My Chery، قصد دارد تجربیات مشتریان خود در زمینه استفاده از محصولات برند چری را به اشتراک بگذارد. این کمپین به منظور بهرهگیری و سهیمسازی همگان از ایدهها و تجارب مثبت مشتریان خودروهای چری شکل گرفته است. چریسواران میتوانند در این کمپین با بیان ویژگیهای خودروهای چری یا نکات آموزشی، بازگویی خاطره یا تجربه متفاوت خود با محصولات چری و یا هرگونه محتوای خلاقانه دیگری، تجربیات خود را در اختیار سایر علاقهمندان به این برند بگذارند. همچنین چری سواران با شرکت در این کمپین میتوانند بیست و پنجم هرماه در قرعهکشی سه دستگاه گوشی موبایل هوشمند و پانزده ماکت خودروی چری شرکت کنند.