توطئه‌آمیز: آخرین کلید در اولین باکس آفیس ۲۰۱۸

سینمادوستان روزچینی سلام. ۲۰۱۷ هم به پایان رسید. به نظر شما کدام یک از فیلم‌های ۲۰۱۷ موفق‌تر از بقیه ظاهر شدند؟ کدام ژانر توانست بیشترین تماشاگر را به سینما بکشاند؟ ابرقهرمان‌ها پیروز میدان شدند یا وحشت گیشه را به تصاحب خود در آورد. این بار در گیشه هفت با هم نگاهی به اولین باکس آفیس آخر هفته ۲۰۱۸ و فیلم ترسناک توطئه‌آمیز: آخرین کلید می‌کنیم.

توطئه‌آمیز: آخرین کلید در اولین باکس آفیس 2018

سینمادوستان روزچینی سلام. 2017 هم به پایان رسید. به نظر شما کدام یک از فیلم‌های 2017 موفق‌تر از بقیه ظاهر شدند؟ کدام ژانر توانست بیشترین تماشاگر را به سینما بکشاند؟ ابرقهرمان‌ها پیروز میدان شدند یا وحشت گیشه را به تصاحب خود در آورد. این بار در گیشه هفت با هم نگاهی به اولین باکس آفیس آخر هفته 2018 و فیلم ترسناک توطئه‌آمیز: آخرین کلید می‌کنیم.

اولین باکس آفیس آخر هفته 2018 – 5 تا 7 ژانویه (15 تا 17 دی)

رتبهنام فیلمفروش هفتگی (میلیون دلار)مجموع فروش
1جومانجی: به جنگل خوش آمدید36244,3
2توطئه‌آمیز: آخرین کلید2929
3جنگ ستارگان: آخرین جدای23,5572,5
4برترین شومن13,875,9
5آوازخوان حرفه‌ای 310,285,9
6فردیناند7,770,4
7بازی مالی7,014,2
8سیاه‌ترین ساعت6,328,3
9کوکو5,53192
10تمام پول‌های جهان3,520,1

 

جومانجی در صدر جدول فروش آخر هفته

شروع سال 2018 برای جومانجی خوش‌یمن بود و این فیلم صدرنشین اولین باکس آفیس ژانویه 2018 شد. دومین فیلم پرفروش آخر هفته یک فیلم ترسناک به نام توطئه‌آمیز: آخرین کلید است که در اولین هفتۀ اکران خود قرار دارد. جنگ ستارگان: آخرین جدای نیز با سقوط دو پله‌ای در جایگاه سوم جدول فروش آخر‌هفته قرار گرفت. برترین شومن رتبۀ چهارمی خود را در باکس آفیس حفظ کرد و فردیناند یک پله به عقب نشست و ششمین فیلم پرفروش آخر هفته شد.

آخرین کلید توطئه‌آمیز رو شد!

فیلم سینمایی توطئه‌آمیز: آخرین کلید (Insidious: The Last Key) به کارگردانی آدام روبیتل در اولین هفتۀ اکرانش با فروش 29 میلیون دلاری دومین فیلم پرفروش آخر هفته شد. این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های توطئه‌آمیز محسوب می‌شود. کارگردان دو قسمت اول این مجموعه  بوده و قسمت سوم را لی ونل کارگردانی کرده است.

آخرین کلید
فیلم سینمایی توطئه‌آمیز: آخرین کلید

داستان فیلم توطئه‌آمیز

داستان دو فیلم اول درباره زوجی (خانواده لمبرت) است که ارواح شیطانی به خانه‌شان حمله می‌کنند و پسرشان به طور ناگهانی به کما می‌رود. ارواحی که می‌خواهند به دنیا بازگردند جسم پسر این زوج را وسیله قرار می‌دهند تا به دنیای زندگان برگردند. یک کارشناس ماوراء‌الطبیعه پدر خانواده را هیپنوتیزم می‌کند تا بتواند پسرش را نجات دهد. او به قلمرویی که پسرش در آن گرفتار است می‌رود و او را نجات می‌دهد اما خودش در تسخیر یک روح اهریمنی قرار می‌گیرد و  در بازگشت می‌خواهد خانواده‌اش را بکشد. سرانجام روح پدر خانواده نیز نجات می‌یابد و به دنیای واقعی بر می‌گردد و… . قسمت سوم نیز مقدمه‌ای بر داستان این دو قسمت محسوب می‌شود و به قبل از ماجرای حمله ارواح به خانواده لمبرت بر می‌گردد و ما را با همان کارشناس ماوراء‌الطبیعه که زنی به نام الیس یا الیز است آشنا می‌کند؛ زنی که توانایی احضار ارواح و ارتباط با عالم آنان را دارد. در قسمت سوم الیس را می‌بینیم که از او خواسته شده به خانه‌ای برود و به دختری که یک روح شیطانی به او حمله کرده است کمک کند.

توطئه‌آمیز: آخرین کلید درباره رویارویی الیس با خانۀ تسخیر‌شدۀ خودش است. او این بار باید با ترس همیشگی‌اش روبرو شود تا موجودی وحشتناک را شکست دهد… .

آخرین کلید
لین شی در نقش الیز یا الیس راینر در فیلم توطئه‌آمیز: آخرین کلید

بازیگران: لین شی، لی ونل، آنگوس سمپسون

علاقمندان به ژانر وحشت به‌ویژه قسمت‌های قبل فیلم توطئه آمیز، آخرین کلید را ببینید و دیدگاهتان را دربارۀ آن با ما در میان بگذارید. البته فراموش نکنید که این فیلم را با افراد زیر 13 سال تماشا نکنید.📽🎞🎬

 

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر