ماهان شبکه ایرانیان

معرفی بازی Contra Hero Returns؛ یاد باد آن روزگاران، یاد باد

Contra Hero Returns بهترین بازگشتی بود که یک سری قدیمی می توانست روی اسمارت فون ها داشته باشد. در ساعات اولیه به خاطر حس نوستالژی و حفظ تمام المان های خوب قسمت های پیشین کاملا جذب می شوید و همان لحظه که این پرده نوستالژی کنار می رود، بازی با ویژگی های متنوعش شگفت زده تان می کند.

معرفی بازی Contra Hero Returns؛ یاد باد آن روزگاران، یاد باد

Contra Hero Returns بهترین بازگشتی بود که یک سری قدیمی می توانست روی اسمارت فون ها داشته باشد. در ساعات اولیه به خاطر حس نوستالژی و حفظ تمام المان های خوب قسمت های پیشین کاملا جذب می شوید و همان لحظه که این پرده نوستالژی کنار می رود، بازی با ویژگی های متنوعش شگفت زده تان می کند.

در واقع کمپانی Tencent با Hero Returns کاری کرده که خیلی از سازندگان بزرگ نتوانستند انجامش دهند. برعکس دیگر ادامه های عناوین نوستالژی که معمولا کاری به جز خراب کردن خاطرات بازیکن ندارند، قسمت جدید کنترا به بهترین حالت ممکن گذشته را برای کسانی که با این سری دوست داشتنی خاطره دارند زنده می کند.

البته مقایسه Hero Returns با بازی های کنسول ها یا رایانه های شخصی درست نیست ولی باز در همین مقیاس نیز Tencent کار ارزشمندی انجام داده است. به خصوص اینکه خود کونامی، صاحب آی پی کنترا، قبلا یک بار شانسش را برای آوردن کنترا به تلفن های هوشمند امتحان کرده بود و شکست خورد.

اما اصلا کُنترا چیست؟ کنترا یکی از قدیمی ترین بازی های سبک شوتر است که ابتدا برای دستگاه های آرکید عرضه شد و به خاطر وجود بخش دو نفره که در آن خیلی باب نبود توانست طعم موفقیت را بچشد. بعد از موفقیت های نسخه آرکید بازی نیز کونامی عنوانش را برای کنسول ها نیز منتشر کرد و همین اتفاق زمینه ساز ساخت عناوین بیشتر از این سری بود.

Contra Hero Returns

از این اتفاقاتی که پیرامون شان حرف می زنیم حدود 30 سال می گذرد و در این مدت کنتراهای زیادی عرضه شده اند که هر چند بعضی ها به محبوبیت رسیدند ولی عمدتا نتوانستند به اندازه قسمت های اولیه جریان ساز شوند. آخرین قسمت نیز همین Contra Hero Returns است که چند ماه پیش انتشار یافت.

بازی دقیقا مشابه کنتراهای دهه 90 است. با عنوانی در سبک Run & Gun مواجه هستیم که در آن اسلحه خود را به دست می گیرید، در مسیری مستقیم می روید و با دشمنان می جنگید. در این میان هم گاهی اوقات با زدن وسایل پرنده می توانید اسلحه های جدید به دست بیاورید.

کلیت گیم پلی همین بود که خواندید ولی سازنده با اضافه سازی المان های بیشتر موفق شده عنوانی کاملا امروزی ولی خاطره انگیز بسازد. یکی از آن ها به وجود شخصیت های مختلف بر می گردد که هر کدام دو قابلیت ویژه مخصوص به خود را دارند که در نبردها کاملا به کارتان می آید.

Contra-mobile-game

این کاراکترها عمدتا همان شخصیت هایی هستند که قبلا در عناوین پیشین کنترا دیده ایم ولی بین آن ها چهره های جدیدی نیز به چشم می خورد که البته چه از لحاظ پوشش و چه توانایی هایشان بی شباهت به بعضی از معروف ترین کاراکترهای دنیای بازی های ویدیویی نیستند.

در کنار این مسئله اسلحه ها هم نقش زیادی روی افزایش تنوع بازی ایفا کرده اند. در هر مرحله می توانید دو اسلحه با خودتان به میدان نبرد ببرید که قابلیت انتخاب این تجهیزات از بین ده ها اسلحه گوناگون را دارید. جدا از اینکه آن ها قابل ارتقا نیز هستند. البته پیش از استفاده باید ابتدا کارت های مربوط به هر اسلحه یا حتی شخصیت را پیدا کنید.

به صورت کلی سازنده در قسمت گیم پلی با الهام از بازی های نقش آفرینی تمام تلاشش را به کار گرفته تا برخلاف دیگر بازی های سبک Run & Gun امروزی Contra Hero Returns خیلی زود خسته کننده نشود که اینگونه هم شده است؛ بازی دنیایی از سرگرمی بوده و ساعت ها میخکوب تان می کند.

Contra-konami

اما در کنار تمام این ویژگی های مثبت و سرگرم کننده المانی که Contra Hero Returns را تبدیل به یکی از بهترین های اسمارت فون ها حداقل برای کسانی که با سری کنترا خاطره دارند کرده الهام از قسمت های اولیه این مجموعه در بخش طراحی مراحل و دشمنان است.

بازی به همراه چند محیط جدید و انحصاری خود، چندین مرحله با شکل و شمایل قدیمی دارد که به خوبی با مکانیزم های کنونی گیم پلی هماهنگ شده اند و هنگام تجربه آن ها کوهی از خاطرات روی سرتان سرازیر می شود. در اینجا گستردگی خوب مراحل به کمک تنوع گیم پلی آمده تا بازی بیشتر از همیشه جذاب شود.

Contra Hero Returns عنوانی است که علاقه مندان به سری کنترا به هیچ وجه نباید از دست بدهند. اگر هم تاکنون بازی از این مجموعه را انجام نداده اید همچنان با دانلود این عنوان چیزی را از دست نمی دهید. چون می توانید انتظار یکی از بهترین های سبک Run & Gun را روی تلفن های هوشمند داشته باشید.

چگونه بازی را دانلود کنیم؟

Contra-Tencent-gamelplay

برخلاف دیگر عناوین اندرویدی، Contra Hero Returns در گوگل پلی منتشر نشده و فعلا به صورت محدود شاهد عرضه آن در چین هستیم. به همین خاطر هم زبان بازی انگلیسی نیست که البته با وجود توضیحات تصویری، همچنان می توانید بدون مشکلی از تجربه این عنوان لذت ببرید.

اما برای دانلود بازی: دو راه دارید. یا از وب سایت اصلی خود بازی آن را دریافت کنید و یا به کمک وب سایت های کمکی لینک را بگیرید. تفاوتی نمی کند و به خودتان بستگی دارد ولی فراموش نکنید که بعد از دانلود بازی باید حدود 1 گیگابایت دیتا دانلود نمایید که در حالت کلی حجم این عنوان را به 1600 مگابایت می رساند.

بعد از دانلود بازی از شما می خواهند تا با اکانت وب سایت QQ یا اکانت وی چی وارد شوید. پیشنهاد می کنیم یک اکانت وی چت بسازید، نهایت چند دقیقه طول می کشد و بعد از اتمام کارتان دسترسی های برنامه را ببندید. شاید کمی این مسیر طولانی به نظر برسد ولی مطمئن باشد که ارزشش را دارد. هیچکدام از این مراحل نیازمند نرم افزار تغییر آی پی نیست.

دانلود بازی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان