ماهان شبکه ایرانیان

یک نماینده مجلس در تذکر شفاهی:

تذکرات نمایندگان با پاسخ های سرکاری مواجه می شود

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پاسخگویی دولت گفت: تذکرات نمایندگان با پاسخ های سرکاری مواجه می شود.

تذکرات نمایندگان با پاسخ های سرکاری مواجه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی، هیات رئیسه مجلس را خطاب قرار داد و با انتقاد از عدم پاسخگویی دولت به نمایندگان گفت: کارآمدی نظام و اصلاح امور از مجلس شروع می شود و مردم یک مجلس آزاد و شجاع می خواهند، نه مجلسی که کارش تعریف و تمجید باشد.

وی ادامه داد: این همه نطق و تذکر دادیم، کدامیک از آنها به نتیجه می رسد؟ این چه رویه ای است؟ هیات رئیسه فکری به حال این مسئله کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تذکرات نمایندگان با پاسخ های سرکاری مواجه می شود و شأن مجلس زیر سوال است؛ هفته پیش جلسه بررسی ناامنی ها را داشتیم که آن هم کلا به سخنرانی گذشت، نتیجه اش چه شد؟

عزیزی با بیان اینکه پول مردم به یغما رفته و مردم اعتراض دارند، گفت: مردم به گرانی ها و مشکلاتشان اعتراض کردند، همه مسئولان هم گفتند که سخن شما را شنیدیم، حالا چه کسی باید پیگیری کند؟ اینکه گفتاردرمانی است.

وی همچنین با اشاره به در دست بررسی بودن لایحه بودجه 97 از ارائه مجوزهای بی رویه انتشار اوراق مشارکت انتقاد کرد و اظهار داشت: با انتشار اوراق مشارکت داریم آینده را می فروشیم؛ این روال پارسال و امسال بوده و هیچکسی هم پاسخگو نیست.

نماینده مردم ابهر و خرمدره همچنین با هشدار نسبت به جدی بودن بحران آب، خواستار تدبیر مجلس و دولت برای این موضوع شد.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده تصریح کرد: اینکه تذکرات نمایندگان چه تاثیری در کشور دارد، باید گفت اینها بی تاثیر نیست و قطعا بر افکار عمومی موثر است؛ راه های دیگری مانند سوال و استیضاح نیز هست، در کل مجلس به وظیفه اش عمل می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان