شرایط فروش و قیمت جدید تویوتا راو۴

زیر کاپوت تویوتا یک موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی قرار گرفته که قادر است ۱۷۸ اسب بخار قدرت را در دور ۶۰۰۰ و ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور را در دور ۴۱۰۰ تولید کند. جعبه دنده‌ در نظر گرفته شده برای این اتومبیل هم ۶ سرعته اتوماتیک از نوع تیپ ترونیک است.

شرکت ایرتویا نمایندگی محصولات تویوتا در ایران قیمت مدل 2018 خودروی کراس اوور تویوتا راو4 را به همراه شرایط فروش جدید این خودرو اعلام کرد. مدل 2018 راو4 به صورت نقدی به قیمت 332 میلیون تومان به فروش می رسد که در فروش نقدی، مشتریان از تخفیف 3 میلیون تومانی نیز بهره مند خواهند شد. ایرتویا همچنین تویوتا راو4 مدل 2018 را به صورت اقساطی نیز به مشتریان عرضه می کند و می توان با پیش پرداخت های 282، 242 و 212 میلیون تومانی اقدام به خرید خودرو کرد ضمن اینکه تسهیلاتی به ارزش 50، 90 و 120 میلیون توامن نیز به مشتریان عرضه می شود. زمان تحویل خودرو نیز در تمامی طرح ها 30 روز کاری است. جزییات این شرایط فروش جدید را می توانید در جدول زیر مطالعه کنید.

شرایط فروش و قیمت جدید تویوتا راو4

زیر کاپوت تویوتا یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی قرار گرفته که قادر است 178 اسب بخار قدرت را در دور 6000 و 233 نیوتن متر گشتاور را در دور 4100 تولید کند. جعبه دنده‌ در نظر گرفته شده برای این اتومبیل هم 6 سرعته اتوماتیک از نوع تیپ ترونیک است.

شرایط فروش و قیمت جدید تویوتا راو4

از امکانات تویوتا راو4 هم می‌توان به کیسه ایمنی هوا راننده و سرنشین جلو‌، سیستم ضد سرقت به همراه ایموبلایزر، تنظیم کننده عمودی صندلی راننده، برف پاک کن تناوبی، گل پخش کن، آیینه‌های بغل برقی، فرمان هیدرولیک/ بشکن/ تلسکوپی، شیشه برقی با محافظ، ریموت کنترل، صندلی عقب تاشو با جای دست، گرم کن شیشه عقب تایمردار، آیینه‌های بغل و دستگیره درب‌ها همرنگ بدنه، سقف کشویی شیشه‌ای (سانروف)، کروز کنترل، صفحه نمایش اطلاعات، صفحه نمایش دمای بیرون، صندلی راننده برقی به همراه تنظیم ارتفاع، رینگ آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو و سنسور عقب اشاره کرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر