ماهان شبکه ایرانیان

در گفتگو با مهر؛

مدیرعامل خانه کتاب شایعه استعفای خود را قویاً تکذیب کرد

مجید غلامی‌جلیسه مدیرعامل موسسه خانه کتاب این خبر را که وی چند روزی است از مسئولیت خود استعفا کرده و به زودی جایگزینش معرفی می‌شود، قویاً تکذیب کرد.

مدیرعامل خانه کتاب شایعه استعفای خود را قویاً تکذیب کرد

مجید غلامی‌جلیسه مدیرعامل موسسه خانه کتاب در گفتگو با خبرنگار مهر، اخباری را که در فضای مجازی پیرامون اینکه وی چند روزی است از این مسئولیت استعفا کرده و به زودی جایگزینش معرفی می‌شود، قویاً تکذیب کرد و گفت: این خبر، کذب محض است و بنده از اهداف این نوع خبررسانی‌ها بی‌اطلاعم؛ اما آنچه که مشخص است، این است که اصل این موضوع و خبر مربوطه، کاملاً کذب است.

مدیرعامل خانه کتاب همچنین به کنایه نسبت به اینگونه شایعه‌سازی‌ها، گفت: حداقل الان که در آستانه برگزاری جایزه کتاب سال هستیم، این کار را نمی‌کردند!

جلیسه در عین حال به برخی حرف و حدیث‌ها مبنی بر اینکه وی چندان تمایلی به همکاری با تیم جدید معاونت امور فرهنگی وزرت ارشاد ندارد، با این سخن پایان داد که: بنده 4 سال است که با آقای جوادی (معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد) زمانی که دبیر جایزه جهانی کتاب سال بودند، کار کرده‌ام؛ ایشان فردی فوق‌العاده اخلاقی و علمی است و بنده هیچگونه مشکلی برای همکاری با ایشان نداشته و ندارم.

وی ادامه داد: اتفاقاً یکی از قوت قلب‌های من برای کار کردن در خانه کتاب، حضور آقای جوادی به عنوان معاون امور فرهنگی و حضور آقای صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ آن هم به جهت نگاه دواندیشانه و برنامه‌محور این دو بزرگوار، که شرایط را برای تلاش بیشتر، فراهم‌تر می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان