ماهان شبکه ایرانیان

«میخیتاریان» کلید انتقال «سانچس» به منچستریونایتد

«مینو رایولا» مدعی شده فقط در ازای «میخیتاریان» آرسنال حاضر است «الکسیس سانچس» را به منچستریونایتد بفروشد و دیگر خریداران را نادیده بگیرد.

«میخیتاریان» کلید انتقال «سانچس» به منچستریونایتد

به گزارش خبرگزاری مهر، مینو رایولا، مدیر برنامه‎های سرشناس که ایجنت رسمی هنریک میخیتاریان هم هست، گفته که تنها راه پیوستن الکسیس سانچس به تیم فوتبال منچستریونایتد این است که بازیکن ارمنی راهی لندن شده و برای تیم آرسن ونگر بازی کند.

الکسیس سانچس مدت‎هاست که درصدد ترک آرسنال است و این یعنی تیم‎های زیادی به دنبال جذبش خواهند بود. تیم‎هایی که در هفته‎های اخیر بیش از دیگران به این تیم نسبت داده شدند منچسترسیتی و منچستریونایتد بوده‎‌اند. چلسی هم بی میل به داشتن این بازیکن نیست و آرسن ونگر هم سعی دارد در شرایطی که می‌‎داند به احتمال زیاد او را از دست خواهد داد، بازیکنی را در ازایش به خدمت گیرد.

اما مینو رایولا در گفتکو با اسکای در این باره گفت: سانچس بخشی از قرارداد انتقال میخیتاریان به آرسنال خواهد بود و در غیر این صورت انتقالی در راه نخواهد بود.

میخیتاریان در یونایتد نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در دیدار مقابل استوک در روز دوشنبه هم بیرون از تیم ماند و گفته می‎‏شود که بیرون ماندن او تصمیمی تاکتیکی نبوده است.

رایولا هم در این باره چنین گفت: برای یک بازیکن وقتی صحبت‎هایی درباره آینده‎اش به میان است بازی کردن ساده نیست. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان