امیرحاتمی در جمع خبرنگاران:

تیمی برای ارزیابی خسارت وارده به ناوشکن دماوند اعزام شده است

وزیر دفاع با بیان اینکه یک تیم برای ارزیابی خسارت وارده به ناوشکن دماوند اعزام شده است، گفت: در این حادثه دو نفر از پرسنل این ناوشکن مفقود شده که هنوز پیدا نشده اند.

تیمی برای ارزیابی خسارت وارده به ناوشکن دماوند اعزام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره افزایش حقوق نیروهای مسلح در سال 97 گفت: نیروهای مسلح با بقیه دستگاه ها فرقی ندارند، دولت پیشنهاد 10 درصد اضافه حقوق را داده اما در مجلس مباحث دیگری هم مطرح شده است.

وی افزود: باید صبر کنیم تا لایحه بودجه 97 به تصویب نهایی مجلس برسد تا ببینیم در نهایت برای اضافه حقوق های سال 97 چه تصمیمی گرفته می شود اما در مجموع همان سقف 10 درصد پیشنهادی دولت برای افزایش حقوق شامل حال نیروهای مسلح نیز خواهد شد.

وزیر دفاع در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سخنگوی وزارت خارجه آلمان مدعی شده است که قرار است بین ایران آلمان، فرانسه و انگلیس خارج از فضای برجام مذاکراتی در حوزه موشکی انجام شود، گفت: راجع به برنامه موشکی ما هیچ بحثی نداشتیم و بنا هم نداریم بحثی کنیم.

حاتمی همچنین درباره حادثه پیش آمده برای ناوشکن دماوند خاطرنشان کرد: تیمی را برای ارزیابی خسارات وارده به ناوشکن دماوند فرستاده‌ایم؛ دو نفر از پرسنل دماوند در اثر این اتفاق مفقود شده اند که هنوز پیدا نشده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر