رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد

استفاده از ظرفیت بسیج در عرصه فرهنگی و مقابله با بحران ها

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: باید از ظرفیت بسیج در عرصه فرهنگی و مقابله با بحران ها استفاده کرد .

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، هادی هاشمیان در جلسه پایگاه بسیج شهید قدوسی دادگستری استان با تاکید بر این که اسلحه امروز بسیج قلم و فرهنگ است ، گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس پی برد با اسلحه جنگی نمی تواند بر ایران چیره شود و به همین دلیل امروز به دنبال شبیخون فرهنگی و کم رنگ کردن تفکر بسیجی است .

هاشمیان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت : باید همیشه تحولات را رصد و برای پیشگیری و مقابله با آن آماده باشیم .

وی با بیان این که امروز دشمن بر طبل فاصله بین مردم و مسئولان می کوبد افزود: تفکر بسیجی و بسیج باید به گونه ای عمل کند که نگذارند دشمن خارجی و کم کاری برخی مدیران و مشکلات جامعه، مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کند.

هاشمیان با تاکید بر این گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه افزود : نسل امروز نیاز به اطلاعات دارند و آگاه سازی جوانان از اهداف بسیج در تقویت و استحکام این سازمان مردمی موثر است .

هادی هاشمیان با بیان این که باید رویکرد تشکیلات بسیج به سمت گسترش فعالیت‌های فرهنگی باشد، تاکید کرد: پایگاه های مقاومت بسیج باید پایگاه نشر و توسعه فرهنگ بسیجی باشند و در برنامه‌ریزی ها و طرح‌هایی که اجرا می‌کنند فرهنگ متعالی بسیج را به نمایش بگذارند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به این که خدمت صادقانه خواسته امروز جامعه از ماست افزود: بسیجیان به عنوان الگو باید در هر سازمان و نهادی که کار می‌کنند خدمت به مردم را اولویت کاری خود قرار دهند.

هاشمیان ادامه داد : هر کس کار بیشتری برای مردم کرد شعار مرگ بر آمریکا را تحقق بخشیده است .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان