نماینده مردم بیجار در مجلس اعلام کرد:

کردستان تنها استانی که سهم آن از اعتبارات ملی سال ۹۵ افزایش نیافت

سنندج- نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: کردستان تنها استان کشور بود که سهم آن از اعتبارات ملی سال گذشته افزایش پیدا نکرد.

کردستان تنها استانی که سهم آن از اعتبارات ملی سال 95 افزایش نیافت

به گزارش خبرنگارمهر، حمدالله کریمی شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با حضور استاندار کردستان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور این شهرستان برگزارشد، با اشاره به اینکه مردم بیجار درد دل و نگرانی زیادی دارند، گفت: در اتفاقات دی ماه امسال کسی نمی تواند ادعا کنند تمام معترضان به وضعیت اقتصادی کشور اغتشاشگر بودند.

وی اضافه کرد: ولی قطعا همه براین باور هستند که درمیان این افراد دست نشانده دشمن واغتشاشگر هم وجود داشت.

وی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم فرمودند باید مطالبات به حق مردم را از مسائلی که به عنوان براندازی نظام عده ای آن را دنبال می کردند، از هم تفکیک شوند.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با حرف زدن می توان در عرض پنج دقیقه کشور، استان و شهرستان را آباد کرد بنابراین می طلبد در مقام عمل گام برداریم و مشکلات را حل کنیم.

کریمی با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به قانون در کشورما کمتر از مشکلات در ارتباط با مباحث اجرایی است، گفت: متاسفانه مسئولان ما در اجرا بسیار ضعیف عمل می کنند.

وی بیان کرد: کردستان تنها استانی در کشور بود که سهم آن از اعتبارات ملی سال 95 نسبت به 94 افزایش پیدا نکرد و این اجحاف نسبت به استان ما به مرکز برمی گردد.

وی با اشاره به اینکه قرار بود از محل هدفمندی یارانه ها و افزایش حامل های انرژی اعتباراتی به عمران روستایی اختصاص پیدا کند، بیان کرد: درآمد دولت از محل هدفمندی یارانه ها 97 هزار میلیارد تومان است که 31 هزار میلیارد تومان آن در قالب یارانه به حساب مردم واریز می شود ولی معلوم نیست مابقی این مبلغ به کجا می رود.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق اصل 53 قانون اساسی تمام درآمدهای دولت باید به حساب خزانه  واریز شود.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان