ماهان شبکه ایرانیان

رئیس سازمان قضایی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با میزان تاکید کرد

لزوم تکریم ارباب رجوع به منظور افزایش رضایت مندی و ارتقای اعتماد عمومی

تمیزی گفت: گاهی مراجعان به جهت فشار روانی و گرفتاری پیش آمده، به کارمندان حین خدمت اهانت می‌کنند که در این مواقع نیز باید با سعه صدر رفتار کرد چراکه تکریم ارباب رجوع افزایش رضایتمندی  را به دنبال دارد.

مرتضی تمیزی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان  گفت: رفتار ما باید به گونه ای باشد که ارباب رجوع احساس آرامش و اطمینان حاصل کند که در سازمان و یا مراجع قضایی به درخواست او توجه و برابر قانون رسیدگی می شود.

تمیزی افزود:حسن سلوک مهمترین ویژگی یک کارمند است و یکی از ابعاد حسن سلوک برخورد خوب با هم نوع است.

این مقام قضایی ادامه داد: گاهی پیش می آید که مراجعان به جهت فشار روانی و گرفتاری پیش آمده، به کارمندان حین خدمت بدرفتاری و حتی اهانت می کنند که در این مواقع نیز باید با سعه صدر رفتار کرد چراکه تکریم ارباب رجوع افزایش رضایتمندی  را به دنبال دارد.

تمیزی گفت: کار کارکنان دستگاه قضایی سخت اما ارزشمند است چون مردم در زمان گرفتاری به عدلیه پناه می آورند، بنابراین رفتار ما به گونه ای باشد که مظلوم برای احقاق حق در آرامش بوده و هنجارشکن از دستگاه قضایی آسوده خاطر نباشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان