مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان:

بیش از ۹۰ درصد از اراضی ملی و دولتی جنوب استان کرمان جانمایی و تثبیت شده است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از جانمایی و تثبیت بیش از ۹۰ درصد از اراضی ملی و دولتی جنوب استان خبر داد.

بیش از 90 درصد از اراضی ملی و دولتی جنوب استان جانمایی و تثبیت شده استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان، رضا طالبی زاده، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، در حاشیه بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جیرفت در جلسه‌ای که با حضور رئیس دادگستری جیرفت، دادستان، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و امام جمعه برگزار شد اظهار کرد: بیش از 90 درصد از اراضی ملی و دولتی جنوب استان جانمایی و تثبیت شده است.

وی افزود: میزان کل اراضی ملی و مستثنیات شهرستان جیرفت 1 میلیون و 298 هزار و 498 هکتار می‌باشد که تاکنون میزان 495 هزار و 375 هکتار از اراضی دولتی این شهرستان تثبیت و میزان 1 میلیون و 92 هزار و 80 هکتار نیز جانمایی شده است.

طالبی‌زاده بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته سهمیه جیرفت برای تثبیت اراضی ملی و دولتی میزان 50 هزار هکتار بوده که تنها در هفت ماه نخست امسال 60 هزار و 817 هکتار از اراضی تثبیت شده که بیش از سهمیه بوده و جای تقدیر دارد.

این مقام قضایی در خصوص افتتاح اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان عنبرآباد گفت: مراحل راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان عنبرآباد در دستور کار قرار گرفته و مقرر شده با همکاری فرمانداری و شورای شهر ساختمان امانی تحویل و پس از آن اداره ثبت اسناد و املاک عنبرآباد افتتاح شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر