ماهان شبکه ایرانیان

اپل و صرف هزینه ۵۰ میلیارد دلاری برای خرید از قطعه سازان آمریکایی

اپل خبر می دهد که در سال ۲۰۱۶ هزینه ای معادل ۵۰ میلیارد دلار را صرف خرید از تامین کنندگان قطعه آمریکایی نظیر ۳M و کورنینگ کرده است. مدیر عامل اپل این اطلاعات را روز گذشته در حاشیه نشست با سهام داران این شرکت مطرح کرد تا به نوعی اشاره داشته باشد که همه بخش های آیفون در خارج از خاک آمریکا تولید نمی شوند.

اپل و صرف هزینه 50 میلیارد دلاری برای خرید از قطعه سازان آمریکایی

اپل خبر می دهد که در سال 2016 هزینه ای معادل 50 میلیارد دلار را صرف خرید از تامین کنندگان قطعه آمریکایی نظیر 3M و کورنینگ کرده است. مدیر عامل اپل این اطلاعات را روز گذشته در حاشیه نشست با سهام داران این شرکت مطرح کرد تا به نوعی اشاره داشته باشد که همه بخش های آیفون در خارج از خاک آمریکا تولید نمی شوند.

اپل از ماه ها قبل و پیش از اینکه ترامپ رییس جمهور آمریکا شود، از سوی او زیر بار انتقاد شدید جهت تولید آیفون در چین بود. این در حالیست که خود اپل هم به نوعی می خواهد رضایت رییس جمهور جدید را جلب کند تا بلکه بتواند با پرداخت مالیات کمتر، سرمایه ای بالغ بر 200 میلیارد دلار که در کشورهای اروپایی قرار دارد را وارد آمریکا کند.

تیم کوک در جمع سهام دارن گفت: «ما همیشه به دنبال آن هستیم که به کشورمان خدمت کنیم.»

در حالی که اپل سال 2016 را به سختی پشت سر گذاشت، اکنون می توان دید که ارزش سهام این شرکت به بالاترین حد خود رسیده که علت اصلی آن، انتظار برای موبایلی ساختار شدن در نیمه دوم 2017 است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان