تیم آلمانی تائید کرد

آرسنال به دنبال جایگزینی برای «سانچس»/ تمرکز روی ستاره دورتموند

آرسنال که به زودی الکسیس سانچس را به منچستریونایتد می‏‎فروشد به دنبال جانشینی برای این بازیکن است و می‌‎خواهد اوبامیانگ از دورتموند را به خدمت گیرد.

آرسنال به دنبال جایگزینی برای «سانچس»/ تمرکز روی ستاره دورتموند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرسنال که در آستانه از دست دادن الکسیس سانچس است و البته قرار است در ازای او هنریک میخیتاریان را از منچستریونایتد به خدمت گیرد، احتمالا به دنبال جایگزینی برای پست ستاره اهل شیلی هم خواهد بود.

پیش از این صحبت از علاقه پیره امریک اوبامیانگ برای ترک دورتموند مطرح شده بود و حالا هانس یوآخیم واتسکه، مدیر اجرایی باشگاه آلمانی تائید کرده که آرسنال پیشنهادی برای این بازیکن ارائه کرده است.

ملی‎پوش اهل گابن که در 23 بازی اخیر برای تیمش 21 گل زده است شدیدا به جدایی از دورتموند در ماه ژانویه یا پایان این فصل نسبت داده شده است. قیمتی که دورتموند برای این بازیکن در نظر گرفته 53 میلیون پوند است. همچنین گفته می‎شود آرسنال با این بازیکن به توافق رسیده و فقط باید نظر باشگاه آلمانی را جلب کند.

واتسکه در گفتگو با «رور ناخریشتن» ادعا کرده که این اولین بار است که آرسنال برای خرید این بازیکن اقدام می‎کند و هنوز باشگاه پاسخی به این پیشنهاد نداده است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر