با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

جشنواره بین المللی شعر حوزه در قم برگزار می‌شود

قم - دبیر جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق) گفت: این جشنواره چهارشنبه هفته جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام سید علی خمینی در قم برگزار می‌شود.

جشنواره بین المللی شعر حوزه در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر‏، محمدجواد شرافت در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران که ظهر شنبه در مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: چهارمین جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق) چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام سید علی خمینی و جمعی از شاعران در سالن همایش‌های غدیر قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره از ساعت 18 آغاز می‌شود و بخش‌های مختلفی همچون رونمایی از کتاب‌های منتشر شده و آخرین اثر آیت الله حائری شیرازی را در برنامه دارد.

دبیر جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق) بیان داشت: سه‌شنبه این هفته عصر شعر ساعت 15 و 30 دقیقه با حضور شاعران در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود. همچنین دیدار با محمد علی مجاهدی و نشست تخصصی با اساتید و داوران از برنامه‌های ما در آستانه جشنواره شعر حوزه(اشراق) است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها بعد از اعلام فراخوان جشنواره در شهریورماه، عنوان کرد: برگزاری نشست شب شعر «بشنو از نی» با موضوع شهید محسن حججی‏،‌ نشست تخصصی بررسی ظرفیت‌ها و ظرافت‌های ادبی زنده دنیا‏، نشست تخصصی بررسی شعر حوزه‌های علمیه خراسان‏ از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست شعر و حوزه انقلابی و نشستی برای اردو زبان در قم و نشست با شاعران سوری از برنامه‌های دیگر ما برای شاعران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر