ماهان شبکه ایرانیان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در گفت‌وگو با میزان خبر داد

تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده اغتشاشگران/ هنوز کیفرخواست صادر نشده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان با اشاره به تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده متهمین اغتشاشات اخیر گفت: پرونده این افراد در مرحله تحقیقات است و هنوز کیفرخواستی صادر نشده است.

تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده متهمین اغتشاشات/ هنوز کیفرخواستی صادر نشده استسعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از تشکیل شعبه ویژه برای بررسی و رسیدگی به پرونده اغتشاشگران اخیر خبر داد.

وی در این رابطه اظهار کرد: در حال حاضر پرونده متهمین اغتشاشات اخیر در مرحله تحقیقات است و هنوز کیفرخواستی برای این افراد صادر نشده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: سیاست دادستانی استان به این صورت است که شعبه ویژه‌ای را برای این موضوع در نظر گرفته که به صورت دقیق و البته فوری پرونده این افراد را مورد رسیدگی قرار دهد.

رازانی در پایان گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه تاکید داشتند، صف فریب خوردگان اغتشاشات اخیر از افراد سودجو و لیدرهای موثر در اغتشاشات جدا است و تمامی افرادی که نقش موثری در آشوبها نداشته اند با اخذ وثیقه متناسب آزاد شده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان