ماهان شبکه ایرانیان

بنیادی در گفتکو با مهر مطرح کرد

توصیه های حجت الاسلام ناطق نوری به دولت دوازدهم

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به دیدار کمیته ای از این فراکسیون با ناطق نوری، دیدگاه وی در خصوص عملکرد دولت و تعامل قوا را تشریح کرد.

توصیه های حجت الاسلام ناطق نوری به دولت دوازدهم

بهروز بنیادی، عضو فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار مهر از دیدار برخی اعضای فراکسیون امید با حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری خبر داد و گفت: این گفتگو در راستای گفتگوی ملی و استفاده از ظرفیت‌های نظام انجام شد. البته در همین راستا نیز دیدارهایی با آقایان جهانگیری و برخی از وزرا داشتیم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این دیدار از تجربیات گذشته ایشان در مجلس از جمله مباحث مربوط به بودجه و برخی مشکلات داخلی و خارجی استفاده کردیم.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: آقای ناطق نوری معتقد بودند باید دولت بیشتر از این برای حل مشکلات وقت بگذارد، تلاش کند و همفکری بیشتری بین سران قوا وجود داشته باشد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای ناطق نوری تاکید داشتند سران قوا باید در گفتار و رفتار به هم نزدیکتر شوند، رویه متحدتری داشته باشند و از رهنمودهای مقام معظم رهبری با حضور بیشتر در محضر ایشان استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایشان معتقد بود وحدت بین سران قوا نباید فقط در حد حرف باقی بماند و باید در عمل این وحدت رویه وجود داشته باشد تا فضای جامعه به سمت امید پیش برود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان