بهترین‌ خودرو‌های لوکس شاسی بلند ۲۰۱۷ را بشناسید!

رقابت در بازار کنونی خودرو‌های لوکس شاسی بلند به اوج خود رسیده است. بسیاری از شرکت‌های خودرو ساز نمونه‌های بسیار خوبی را به بازار عرضه کرده‌اند اما تنها هفت خودرو موفق به کسب بیشترین‌ امتیازات از سوی وبسایت U

بهترین‌ خودرو‌های لوکس شاسی بلند 2017 را بشناسید!

رقابت در بازار کنونی خودرو‌های لوکس شاسی بلند به اوج خود رسیده است. بسیاری از شرکت‌های خودرو ساز نمونه‌های بسیار خوبی را به بازار عرضه کرده‌اند اما تنها هفت خودرو موفق به کسب بیشترین‌ امتیازات از سوی وبسایت U.S. News و قرار گرفتن در لیست بهترین خودرو‌های لوکس شاسی بلند سال 2017 شده‌اند. ما مبنای انتخاب خودرو‌های این لیست را بر پایه امتیازات کلی U.S. News قرار داده‌ایم که این امتیازات بر اساس توافق نظر منتقدین متخصص صنعت خودرو و همچنین اطلاعات ایمنی و قابلیت اطمینان، به این خودرو‌ها داده شده است. هر یک از این خودرو‌های کامپکت لوکس و شاسی بلند‌های سایز متوسط دارای ترکیبی از ویژگی‌هایی شامل عملکرد خوب، فضای داخلی مجهز، و تکنولوژی پیشرفته می‌باشند. همچنین لازم به ذکر است که این لیست از برند‌های لوکس مختلفی همچون جگوار و مازراتی که برند‌های نمادین خودرو‌های لوکس به شمار می‌روند تشکیل شده است. مدل‌های همچون جگوار F-Pace و مازراتی لوانته رانندگان تشنه قدرت را راضی خواهند نمود. همچنین برند پورشه تنها خودرو سازی است که دارای دو خودرو در این لیست می‌باشد. خودرو‌های شاسی بلند لوکس علاوه بر فاکتور عملکرد یا پرفورمنس دارای ویژگی‌های فوق العاده دیگری نیز می‌باشند. به عنوان مثال مدل Q7 شرکت آئودی بر امکانات کاربر پسند تاکید داشته در حالیکه BMW X5 فضای صندوق عقب جادار خود را به رخ می‌کشد.

همچنین پورشه ماکان تنها یک خودرو پرسرعت نیست بلکه قابل اطمینان‌ترین خودرو شاسی بلند در کلاس خود است. با ما در بررسی بهترین‌های کلاس خودرو‌های لوکس شاسی بلند همراه باشید :

7) آئودی Q7 2017

قیمت : 49.900 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.6

مدل باز طراحی شده Q7 بزرگ‌ترین شاسی بلند آئودی است. امتیازات ایمنی کامل و پرفورمنس بی‌نظیر از نکات برجسته این خودرو سه ردیفه می‌باشد. این شاسی بلند که از سیستم جفت دیفرانسیل بهره مند است دارای مصرف بهینه سوخت بیش از حد متوسط بوده و در سه مدل تریم پریمیوم، پریمیوم پلاس، و پِرِستیژ روانه بازار خواهد گردید. مدل Q7 دارای یک اتاق لوکس می‌باشد که در آن از روکش‌های چرمی برای صندلی‌ها و جزئیات دقیقی مانند تزئینات چوبی باکیفیتی استفاده شده است. با این حال فضای موجود در ردیف سوم صندلی‌های این خودرو می‌تواند برای افراد بزرگسال محدودیت ایجاد کند. استفاده از پنج مجموعه سخت افزاری LATCH در این مدل، نشستن را برای خانواده‌هایی با چندین فرزند به امری آسان تبدیل کند. از امکانات به روز رسانی شده در این خودرو می‌توان به ماساژور صندلی‌های جلویی، اتاق خلبان مجازی آئودی به همراه یک نمایشگر 12.3 اینچی راننده، و سیستم دوربین 360 درجه اشاره نمود.

5) مازراتی لوانته 2017 (مساوی)

قیمت : 72.600 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.8

کمپانی مازراتی اعتبار خود در زمینه عملکرد خودرو‌های اسپورت را در اولین خودرو شاسی بلند خود یعنی مدل لوانته پیاده کرده است. مدل پایه لوانته که مجهز به یک موتور شش سیلندر ساخت کمپانی فراری با خروجی قدرت 345 اسب بخار است،‌ می‌تواند در 5.8 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد. با این وجود قیمت در نظر گرفته شده برای مدل پایه لوانته بسیار بالا بوده و از طرفی ورژن بعدی آن یعنی لوانته S نیز با قیمت سهمگین 80.000 دلار روانه بازار می‌گردد. این شاسی بلند لوکس سایز متوسط که از سیستم جفت دیفرانسیل بهره می‌برد، دارای دو حالت رانندگی‌ آف رود است. سیستم چابک این خودرو به منظور فراهم ساختن فضای بیشتر در سطح زمین، امکان افزایش ارتفاع خودرو را فراهم می‌کند که در این ویژگی در زمین‌های ناهموار بسیار کارآمد خواهد بود. مازراتی لوانته شاید در میان سریع‌ترین خودرو‌های شاسی بلند قرار داشته باشد اما دارای مصرف سوخت بالایی است. به طوریکه این خودرو در میان همتایان خود، یکی از پر مصرف‌ترین ‌ّهاست. صندلی‌های جلویی این خودرو پنج سرنشین مجهز به امکاناتی از جمله سیستم گرمایشی، قابلیت تنظیم برقی، و روکش چرم می‌باشند. از آپشن‌های لوکس این خودرو می‌توان به قطعات صندلی ابریشمی، صندلی‌ّهای پشتی مجهز به سیستم گرمایشی، و سیستم گرمایشی بکار رفته شده در فرمان اشاره نمود. با خم کردن صندلی‌های پشتی لوانته، فضای حمل باری برابر با 57 فوت مکعب به دست می‌آید که یکی از کوچک‌ترین حجم‌ها در این سطح به شمار می‌رود.

5) جگوار F-Pace 2017 (مساوی)

قیمت : 41.990 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.8

مدل F-Pace شرکت جگوار که اولین شاسی بلند ساخته شده توسط این شرکت به شمار می‌رود، فینالیست بخش بهترین خودرو شاسی بلند کامپکت لوکس 2017 برای خانواده می‌باشد. سواری این خودرو شاسی بلند که در ساخت آن بیشتر بر روی عملکرد آن تمرکز شده همانند یک خودرو عادی بوده و هندلینگ چابک و قابلیت مانور دادن آسان را در خیابان‌های شهری یا در بزرگراه‌ها فراهم می‌کند. مدل پایه F-Pace که به یک موتور دیزلی 2 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ مجهز است می‌تواند در 8.2 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد. دو موتور آپشنی گازوئیلی دیگر این خودرو دارای سرعت بیشتری می‌باشند اما این موتور دیزلی دارای مصرف سوخت بسیار بهینه‌تری بوده و طبق ابزار محاسبه‌گر مصرف سوخت سازمان حفاظت از محیط زیست، سالانه حدود 750 دلار در هزینه سوخت صرفه جویی می‌کند. فضای داخلی لوکس این خودرو کمی دست کم گرفته شده است. علاوه بر فضای جادار در دو ردیف صندلی این خودرو، مدل F-Pace در میان بهترین‌ها در زمینه فضای حمل بار می‌باشد. صندلی‌های پشتی دارای تقسیم فضای 40 / 20 / 40 بوده که انطعاف پذیری اضافی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

3) پورشه کایِن 2017 (مساوی)

قیمت : 59.600 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.9

مدل پورشه کاین با وجود قیمت گزافی که دارد اما همزمان دارای عملکرد و قابلیت اطمینان بسیار خوبی می‌باشد که این خودرو را در صدر خودرو‌های شاسی بلند قرار می‌دهد. مدل پایه این خودرو مجهز به یک موتور 3.6 لیتری V6 است که قادر به تولید قدرتی برابر 300 اسب بخار می‌باشد. در حالیکه این میزان قدرت می‌تواند برای رانندگی روزانه بیش از حد زیاد باشد با این حال موتور‌های سریع‌تر نیز در دسترس‌اند. عملکرد این شاسی بلند لوکس سایز متوسط همانند یک خودرو اسپورت بوده و دارای کنترل و هندلینگ دقیقی است. آپشن‌هایی از جمله سیستم‌های کنترل کشش و ضد چرخش فعال به قابلیت سواری برتر این خودرو می‌افزایند. این خودرو در شش تریم و به همراه سیستم انتقال قدرت هشت سرعت خودکار و سواری جفت دیفرانسیل به بازار عرضه می‌شود. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت فضای داخلی این خودرو مانند روکش چرمی به همراه دوخت متضاد، اتاق این خودرو را تکمیل می‌کند. این خودرو همچنین فضایی کافی برای حمل پنج سرنشین را فراهم می‌سازد. علاوه بر این دوربین دید در پشت بکار رفته در این خودرو می‌تواند دید محدود راننده در فضای پشت خودرو را که به وسیله ستون‌های بزرگ پشتی و آینه بغل‌های کوچک ایجاد شده‌ کاهش دهد.

3) BMW X5 2017 (مساوی)

قیمت : 55.500 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.9

شاسی بلند سایز متوسط لوکس کمپانی BMW یعنی مدل X5 دارای عملکردی سریع در جاده‌های پیچ در پیچ و همچنین در هنگام حرکت سریع در شهر می‌باشد. مدل پایه sDrive35i (دیفرانسیل عقب) و xDrive35i (جفت دیفرانسیل) به همراه یک موتور شش سیلندر توربو شارژ با خروجی قدرت 300 اسب بخار به بازار عرضه می‌شود. همچنین پنج موتور قدرت‌مند نیز به عنوان آپشن ارائه می‌گردد. بهینه‌ترین مدل‌های X5 به لحاظ مصرف سوخت مدل بنزین xDrive35d و مدل هیبرید xDrive40e می‌باشد که در ورژن هیبرید می‌توان مسافتی چهارده مایلی را با انرژی برقی پیمود. لازم به توضیح است که مدل X5 همچنین می‌تواند به موتور‌های هشت سیلندر پرفورمنس بالا نیز مجهز شود. امتیازات ایمنی بسیار خوب و قابلیت اطمینان بالا باعث شده‌اند تا مدل X5 به انتخابی وسوسه انگیز تبدیل شود. فضای داخلی راحت این خودرو نیز با چرم مرغوب و جزئیات چوبی طراحی شده است. در این خودرو ردیف سوم صندلی به عنوان آپشن ارائه می‌شود اما می‌تواند برای افراد بزرگسال کمی تنگ باشد. مدل X5 با فراهم ساختن فضای 76.7 فوت مکعبی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمل بار به شمار می‌رود. برای راحتی هر چه تمام‌تر این خودرو به یک آسانسور برقی دو بخشی که همانند یک هاچ بک در بالا و همانند یک پیکاپ در قسمت پایین باز می‌شود مجهز شده است.

2) پورشه ماکان 2017

قیمت : 47.500 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 9.0

پورشه ماکان خوش استیل و پرسرعت یکی از قابل اطمینان‌ترین شاسی بلند‌های موجود در بازار کنونی است. این خودرو در زمینه پیش بینی قابلیت اطمینان از سوی J.D. Power موفق به کسب امتیاز 4.5 از پنج شده که در این سطح بالاترین امتیاز به شمار می‌رود. همچنین چهار مدل و چهار موتور، آپشن‌های این خودرو را تشکیل می‌دهند. تمامی مدل‌های ماکان به همراه سیستم جفت دیفرانسیل و یک سیستم انتقال قدرت خودکار به بازار عرضه می‌شود. اتاق در نظر گرفته شده برای این خودرو بسیار ساکت و راحت است. همچنین رانندگان به دلیل موقعیت بالای صندلی راننده، دیدی خوبی در تمامی زوایا دارند. صندلی‌های مجهز و بالش‌دار این خودرو نیز دارای پوشش چرم نرم و پارچه جیر مصنوعی می‌باشند. در سال جاری همچنین امکاناتی از جمله دوربین دید در پشت و برخی سیستم‌های ایمنی فعال به عنوان امکانات استاندارد در مدل‌ پایه ارائه می‌گردد.

1) تسلا مدل X 2017

قیمت : 85.500 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 9.1

کمپانی تسلا با ترکیب تکنولوژی خلاقانه، مصرف انرژی بهینه، امتیازات ایمنی کامل، و عملکرد بسیار خوب موفق به تولید بهترین شاسی بلند لوکس 2017 شده است. این شاسی بلند تمام برقی قادر است با یک بار شارژ مسافت‌های طولانی بین 237 تا 295 مایل را بپیماید. از امکانات مدل X می‌توان به آپشن سواری خودکار، امکان دسترسی به یک شبکه سوپر شارژر، و شتاب خیره کننده‌ اشاره نمود. با فعال سازی حالت لودیکروس، مدل X تسلا قدر است در تنها 2.9 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد. در‌های بال شکل جالب مدل X، ورودی این شاسی بلند سایز متوسط لوکس را تشکیل می‌دهند. این خودرو دارای فضای کافی برای پنج یا در صورت انتخاب آپشن ردیف سوم صندلی تا هفت سرنشین می‌باشد. همچنین شیشه جلو پانورامایی این خودرو، دید فوق العاده در صندلی‌های جلویی را برجسته می‌سازد. مدل‌های پایه مدل X از امکاناتی از جمله یک صفحه نمایش لمسی 17 اینچی تبلت مانند در سیستم سرگرمی ، بهره می‌برند. از نکات منفی این خودرو می‌تواند به نبود قابلیت خم شدن صندلی‌های ردیف دوم به منظور افزایش فضای حمل بار اشاره نمود. این خودرو همچنین فضای حمل بار خود را در دو قسمت صندوق عقب و کاپوت تقسیم می‌‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان