[باکس آفیس] صدرنیشنی «جومانجی» برای دومین هفته‌ی متوالی

فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» (Jumanji: Welcome to the Jungle) برای دومین هفته‌ی متوالی موفق به تصاحب رتبه‌ی اول باکس آفیس شد؛ در آمریکای شمالی میزان فروش آخر هفته‌ی این اثر چیزی نزدیک به ۳۵٫۴ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

[باکس آفیس] صدرنیشنی «جومانجی» برای دومین هفته‌ی متوالی

فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» (Jumanji: Welcome to the Jungle) برای دومین هفته‌ی متوالی موفق به تصاحب رتبه‌ی اول باکس آفیس شد؛ در آمریکای شمالی میزان فروش آخر هفته‌ی این اثر چیزی نزدیک به 35٫4 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

تازه‌ترین اثر استیون اسپیلبرگ که «پست» (The Post) نام دارد نیز این هفته افتتاحیه‌ی مناسبی داشت و با در اختیار داشتن 2819 سالن به رقم 23٫4 میلیون دست پیدا کرد. در این فیلم تام هنکس و مریل استریپ ایفای نقش‌های اصلی را به عهده داشته‌اند.

به نظر می‌رسد که میزان فروش فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) رفته رفته در حال کاهش است و 15٫3 میلیون دلاری که آن را در رتبه‌ی پنجم باکس آفیس این هفته قرار داده نیز این مورد را اثبات می‌کند. تازه‌ترین قسمت از مجموعه‌ی «جنگ‌های ستاره‌ای» علاوه بر فروش 15٫3 میلیون دلاری در آمریکای شمالی، 19 میلیون دلار هم از 53 بازار خارجی به دست آورده که میزان فروش کلی این اثر را به یک میلیارد و 269 میلیون دلار می رساند. با این حساب، «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای» جلوتر از فیلم‌هایی چون «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast – یک میلیارد و 264 میلیون دلار) و «سرنوشت خشمگین» (Fate of the Furious – یک میلیارد و 236 میلیون دلار) به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 2017 و هم‌چنین دهمین فیلم پرفروش تمام دوران‌ها شناخته می‌شود.

«جومانجی» یک اثر کمدی-ماجراجویانه به کارگردانی جیک کاسدن است که در آن بازیگرانی چون دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک و کارن گیلان به نقش آفرینی پرداخته‌اند. با احتساب فروش این هفته، میزان فروش این اثر در آمریکای شمالی چیزی نزدیک به 291٫6 میلیون دلار بوده که با توجه به بودجه‌ی ساخت فیلم، رقمی مناسب طلقی می‌شود.

«جومانجی» این هفته با اکران در 94 بازار خارجی 81 میلیون دلار دیگر نیز فروش داشت و اکنون میزان فروش جهانی آن در حوالی 675 میلیون دلار قرار دارد.

میزان فروش فیلم 50 میلیون دلاری «پست» نیز با توجه با موضوع آن کاملا در حد انتظار بوده است (23٫4 میلیون دلار طی 4 روز اکران). در این فیلم داستان مدیر انتشارات (استریپ) و سردبیر (هنکس) روزنامه‌ی واشنگتن پست و تلاش‌های آنان برای انتشار اسناد پنتاگون به تصویر کشیده می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان