فهرست مورد انتظارترین بلاک باسترهای سال ۲۰۱۸

«گاردین» به تازگی فهرستی از موردانتظارترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (که بودجه‌ی سنگینی داشته و در مقابل انتظار می‌رود که فروش خوبی هم داشته باشند=بلاک باستر) منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

فهرست مورد انتظارترین بلاک باسترهای سال 2018

«گاردین» به تازگی فهرستی از موردانتظارترین فیلم‌های 2018 (که بودجه‌ی سنگینی داشته و در مقابل انتظار می‌رود که فروش خوبی هم داشته باشند=بلاک باستر) منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

مرد مورچه‌ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp)

تا قبل از «ثور: رگناروک» (Thor Ragnarok) مرد مورچه‌ای به عنوان بامزه‌ترین فیلم مارول شناخته می‌شد. آیا پال راد و اوانجلین لیلی خواهند توانست با این فیلم جدید «ثور» را شکست داده و محتوای کمدی بیشتر و بهتری به مخاطبان ارائه کنند؟

آکوامن (Aquaman)

بعد افتضاحی که «لیگ عدالت» (Justice League) به بار آورد، اکنون وقت آن رسیده که جیسون موموآ در نقش آکوامن داستان خودش را روایت کند؛ داستانی حماسی که سرنوشت آتلانتیس را رقم خواهد زد.

«انتقام جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War)

داستان «جنگ ابدیت» با 18 فیلم قبلی مارول ارتباط دارد و این یکی از جاه‌طلبانه‌ترین حرکت‌های این کمپانی محسوب می‌شود. طبق داستان به اصطلاح حماسی این فیلم، تعدادی زیادی از ابرقهرمانان تیمی تشکیل داده تا با یک موجود فضایی قدرتمند مقابله کنند. برای دیدن تریلر این فیلم نیز می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

پلنگ سیاه (Black Panther)

مارول با این فیلم قصد دارد تا مخاطبان را با سرزمین شگفت‌انگیز و فوق العاده پیشرفته‌ی واکاندا آشنا کند؛ در این سرزمین، پادشاه تِچالا (یا همان پلنگ سیاه) با دشمنان پیدا و پنهان زیادی رو به رو خواهد شد…

ددپول 2 (Deadpool 2)

ابرقهرمان نامیرا و مزه‌پران مارول این بار با سکانس‌های اکشن بیشتری به سینماها خواهد آمد، اما یاوه‌گویی‌های او نیز همچنان به قوت خود باقی هستند و مخاطب بی‌شک در هنگام تماشای این فیلم با محتوای کمدی فراوانی رو به رو خواهد شد.

جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald)

داستان جی. کی رولینگ برای قسمت دوم به پاریس دهه‌ی 1920 نقل مکان کرده است؛ در این شهر زیبا نیوت اسکمندر دنبال جادوگر خطرناکی به نام گریندل‌والد می‌گردد و همین باعث می‌شود تا…

در ضمن بد نیست بدانید که دامبلدور جوان (یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای هری پاتر) نیز در این فیلم حضور خواهد داشت و همان طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، جود لا برای ایفای این نقش انتخاب شده است.

شگفت‌انگیزان 2 (The Incredibles 2)

شگفت‌انگیزان بعد از 14 سال به سینماها برمی‌گردند! اما این بار آقای شگفت‌انگیز وظیفه‌ی نگهداری از نوزاد ابرقهرمانش (!) را به عهده گرفته که یک چالش بزرگ محسوب می‌شود. تریلر این انیمیشن از اینجا قابل مشاهده است.

دنیای ژوراسیک: سرزمین تباه شده (Jurassic World: Fallen Kingdom)

در این فیلم کریس پِرَت و برایس دالاس هاوارد بار دیگر به دنیای ژوراسیک بر می‌گردند تا قبل از فوران یک آتشفشان خطرناک برای نجات دایناسورها تلاش کنند.

بازگشت مری پاپینز (Mary Poppins Returns)

ظاهرا دیزنی قصد ندارد از زنده کردن آثار قدیمی‌اش دست بردارد؛ در این فیلم امیلی بلانت در نقش مری پاپینز به خانواده‌ها کمک خواهد کرد تا دوباره به فرزندانشان نزدیک شوند!

ماموریت غیرممکن 6 (Mission: Impossible 6)

جزئیات تازه‌ترین ماموریت تام کروز هنوز مشخص نشده است، اما گفته می‌شود که هنری کَویل با یک سبیل مهیب در این فیلم حضور خواهد داشت!

حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising)

در این فیلم جان بویگا رهبری نسل جدیدی از خلبانان جیگر را به عهده دارد و بنابراین گروه روبات‌های غول پیکر به مبارزه هیولاهای غول پیکر می‌روند تا دنیا را نجات دهند.

رالف خرابکار 2 (Wreck-It Ralph 2)

بعد از ماجراهای جذابی که در قسمت اول شاهد آن بودیم، رالف این بار به جای بازی‌های آرکید به اینترنت دسترسی پیدا می‌کند و خرابکاری‌ها شروع می‌شوند!

بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One)

تریلر این فیلم که در آن شخصیت‌هایی فراوان و کاملا متفاوتی (از «غول آهنی» (Iron Giant) گرفته تا «هارلی کویین و جوکر» (Harley Quinn and Joker) !) حضور دارند، باعث تعجب بسیاری شد. اما حضور اسپیلبرگ به عنوان کارگردان باعث می‌شود تا احتمال خوب بودن این اثر کنار زده نشود؛ چراکه این فیلم در اصل یک داستان کلاسیک «جویندگان گنج» است و امید می‌رود که اسپیلبرگ از عهده‌ی روایت درست آن برآید.

سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای (Solo: A Star Wars Story)

یک داستان پرخرج دیگر از جنگ‌های ستاره‌ای! این فیلم روی شخصیت هان سولوی جوان تمرکز می‌کند و در آن بازیگرانی چون امیلیا کلارک، آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، وودی هارلسون، و تندی نیوتون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مهاجم مقبره (Tomb Raider)

در این فیلم داستان یکی از مشهورترین شخصیت‌های بازی‌های رایانه‌ای روایت می‌شود: در «مهاجم مقبره» آلیسیا ویکاندر در نقش لارا کرافت جوان با ساخت سلاح‌های متفاوت و نبرد برای بقا سکانس‌های نفس گیری برای مخاطبانش (که احتمالا بیشترشان گیمر خواهند بود!) خلق خواهد کرد.

ونوم (Venom)

بازگشت مرد عنکبوتی سیاه؛ ونوم که آخرین بار در «مرد عنکبوتی 3» (Spider-Man 3) دیده شده بود، این بار یک فیلم کامل در اختیار دارد. تام هاردی نیز برای ایفای نقش اصلی این فیلم، یعنی ونوم انتخاب شده است.

مردان ایکس: دارک فینکس (X-Men: Dark Phoenix)

فیلم قبلی مجموعه‌ی مردان ایکس از لحاظ داستان و اتمسفر با سایرین فاصله زیادی داشت و حالا به نظر می‌رسد که مارول قصد دارد دوباره به روند سابق برگردد. مردان ایکس در این قسمت باید با قدرت کامل دارک فینکس و هم‌چنین امپراتوری بیگانه‌ای به نام شیعار روبرو شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان