تماشا کنید: تریلر فیلم «نابودی»

«نابودی» (Annihilation) نام جدیدترین فیلم کمپانی پارامونت پیکچرز است که در آن ناتالی پورتمن بازیگر نقش اصلی خواهد بود. تریلر این فیلم علمی-تخیلی ساعاتی پیش انتشار یافته و تاکنون بیش از ۲ میلیون بار از یوتیوب تماشا شده است.

تماشا کنید: تریلر فیلم «نابودی»

«نابودی» (Annihilation) نام جدیدترین فیلم کمپانی پارامونت پیکچرز است که در آن ناتالی پورتمن بازیگر نقش اصلی خواهد بود. تریلر این فیلم علمی-تخیلی ساعاتی پیش انتشار یافته و تاکنون بیش از 2 میلیون بار از یوتیوب تماشا شده است.

 

در «نابودی» پورتمن نقش یک زیست‌شناس را بازی می‌کند که باید همراه با گروهش به منطقه اِکس برود و به بررسی موارد غیر عادی در این محیط بپردازد؛ این موارد غیر عادی خطری احتمالی برای جان تمام انسان‌ها محسوب می‌شوند…

در این تریلر اعضای گروه (کاراکترهای با بازی جنیفر جیسن لی، جینا رادریگز، تسا تامپسون و تووا نواتنی) را می‌بینیم که از دیواری مرموز و لرزان عبور کرده و وارد منطقه‌ی اِکس که پر از گیاهان و حیوانات عجیب و غریب (و احتمالا کشنده) است می‌شوند.

نویسندگی و کارگردانی این اثر بر عهده‌ی الکس گارلند بوده که فیلم موفق «فراماشین» (Ex Machina) را در کارنامه دارد. در ضمن، تاریخ اکران آن پنجم اسفندماه خواهد بود و انتشار آن نیز توسط پارامونت و نتفلیکس انجام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان