برای داشتن استایلی زیبا و خاص معمولا طراحان و کارشناسان مد به شما می‌گویند چه بپوشید! خانم‌هایی که دوست دارند خوش‌پوش و خوش استایل باشند به آن نکات توجه می‌کنند و در انتخاب لباس خود به نظر طراحان توجه می‌کنند. در کنار تمام «بایدهای» لباس پوشیدن خوب است «نبایدها» را نیز مد نظر داشت تا با دانستن آن‌ها ظاهری شیک و به روز داشته باشید. در ادامه این مطلب 6 لباسی که نباید در زمستان امسال بپوشید را به شما معرفی می‌کنیم.

1- شلوار جین کم‌رنگ توسی نپوشید

با این همه تنوع شلوار جین که برای زمستان 2018 هست استفاده کنید و سعی کنید کم‌تر سراغ جین‌ها توسی و کم‌رنگ بروید؛ چرا که این جین‌ها ممکن است ظاهر شما را کدر و کمی دور از مد نشان دهد! جین رنگ روشن هم انتخاب خوبی برای نیمه دوم سال نیست.

شلوار جین

2- از کت مشکی کم‌تر استفاده کنید

کت‌های زمستان امسال رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی دارند؛ مثلا چهارخانه. هرچه بیش‌تر از کت‌های طرح‌دار استفاده کنید بهتر است. سعی کنید کم‌تر مشکی بپوشید؛ چرا که مشکی ممکن است ظاهرتان را معمولی نشان دهید!

کت زنانه

3- شلوار ورزشی پوشیدن را برای نیمه دوم سال بگذارید

با این که شلوار ورزشی راحتی خوبی دارد و موجب زیبایی و خاص بودن استایل اسپرت و روزمره می‌شود؛ اگر می‌خواهید تیپتان خیلی خوب باشد بهتر است در نیمه دوم سال کم‌تر شلوار ورزشی بپوشید! خصوصا شلوار ورزشی‌های گشاد. 

لباس زنانه زمستانی

4- در اندازه لباس افراط و تفریط نکنید

نه لباس خیلی بلند بپوشید و نه خیلی کوتاه. زمستان امسال در اندازه لباس تعادل را در نظر داشته باشید و سعی کنید لباس‌هایی انتخاب کنید که نه خیلی بلند هستند؛ نه خیلی کوتاه!

لباس زمستانی

5- کفش‌های بدون پاشنه را کنار بگذارید

پاشنه 3 سانت (Kitten Heels) از اصلی‌ترین ترندهای لباس زنانه است و بهتر است به جای این که بوت‌های تخت و بدون پاشنه بپوشید، سراغ بوت‌های پاشنه بلند بروید.

بوت زنانه

6- اکسسوری‌های معمولی‌تان را فراموش کنید

فصل فصل استفاده از اکسسوری‌های خاص و پر زرق و برق است و باید فرصت را از دست ندهید. اگر در استفاده از اکسسوری‌ها خیلی به سادگی و معمولی بودن توجه می‌کنید بهتر است فعلا آن را فراموش کنید و سراغ اکسسوری‌های متفاوت بروید!

دستبند زنانه