عبدالرضا عزیزی:

تفکر بسیجی برتفکر خشن آمریکایی در قالب گروه های تروریستی غلبه کرد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه تفکر بسیجی بر تفکر خشن آمریکایی در قالب گروه های تروریستی غلبه کرد.

تفکر بسیجی برتفکر خشن آمریکایی در قالب گروه های تروریستی غلبه کرد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مراسم سومین نکوداشت دیپلمات بسیجی و اعطای جایزه شهید غضنفر رکن آبادی به برگزیدگان عرصه بین الملل اظهار کرد: این فکر بسیجی باید در جامعه زنده بماند، این تفکر بسیجی بود که نظام جمهوری اسلامی ایران را جایگزین نظام سابق کرد.

وی گفت: اگر تفکر بسیجی، روحیه ولایت مداری و شهادت طلبی نبود ما به اینجا نمی رسیدیم و از این پیچ و خم ها عبور نمی کردیم. ما توانستیم با این تفکر و روحیه در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن مشکلات خود را حل کنیم و بر جهان استکبار غلبه کنیم.

عزیزی افزود: اگر شهید حججی ها نبودند ما اینجا دور هم نبودیم و آرامش نداشتیم، چه بسا دشمنان بدتر از بلایی که بر سر مردم سوریه و عراق آوردند بر سر ما می آوردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه تفکر بسیجی بر تفکر خشن آمریکایی در قالب گروه های تروریستی غلبه کرد.

وی ادامه داد: در اتحادیه بین المجالس اسلامی که اخیرا در ایران برگزار شد، مهمان ها از دیدن تفکر بسیجی و روحیه ولایت مداری در ایران به خود می بالیدند. در این مقطع از زمان که صهیونست ها و تکفیری ها نمی خواستند که در ایران چنین مراسم و همایش هایی برگزار شود، دیدید که به نحو احسنت  برگزار شد.

عزیزی اظهار کرد: ما مسلمین اگر با هم متحد باشیم ترامپ و امثال وی نمی توانند در برابر ما بایستند و داعش و دیگر گروههای تروریستی نمی توانند علیه ما ملت های مسلمان اقدامی کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در پاریس همزمان با ایران اغتشاش شد و جایی در هیچ رسانه ای  صحبت نشد، در آمریکا مردم آن کشور توسط پلیس کشته شدند اما آیا در ایران پلیس با سلاح وارد میدان شد؟ خیر و ما به خودمان افتخار می کنیم برای اینکه در برابر کفار و تروریست ها ایستاده ایم.

وی تصریح کرد: دفاع از حق هزینه دارد و ما این هزینه را پرداخت کردیم، شهدایی که تقدیم این مسیر کردیم، جانبازانی که داریم همه و همه هزینه های ما بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر تفرقه در کشور داشته باشیم دشمن بر ما غلبه خواهد کرد و رمز پیروزی ما همواره حفظ وحدت بوده و خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان