ماهان شبکه ایرانیان

تشکر مدیرعامل تویوتا از شرکت کنندگان رالی داکار!

با پایان یافتن مسابقات رالی داکار ۲۰۱۸ و پس از اعلام نتایج، تیم های برتر در ۵ کلاس (اتومبیل، موتورسیکلت، کامیون، موتورهای چهارچرخ و وسایل چند منظوره چهارچرخ) مشخص شدند

با پایان یافتن مسابقات رالی داکار 2018 و پس از اعلام نتایج، تیم های برتر در 5 کلاس (اتومبیل، موتورسیکلت، کامیون، موتورهای چهارچرخ و وسایل چند منظوره چهارچرخ) مشخص شدند. تیم موتور اسپرت تویوتا ( Gazoo Racing)، تیملندکروز تویوتا (Auto Body) در بخش اتومبیل و  Niho Team Sugawaraدر بخش کامیون ها، با عملکرد بسیار خوبی مسابقات را به پایان رساندند. مسابقه رالی داکار در دو هفته با شرایط مختلف آب و هوایی و جاده ای و مسافت 9000 کیلومتر در کشورهای پاراگوئه، بولیوی و آرژانتین برگزار شد.

اقای آکیو تویودا، مدیر کمپانی تویوتا نیز از شرکت کنندگان و تمامی اعضای تیم تویوتا طی یک نامه تشکر کرد. تویودا در این نامه خطاب به شرکت کنندگان تیم تویوتا گفت: اول از همه، از تمامی تیم هایی که تویوتا را به عنوان کمپانی اصلی خود انتخاب کردند و در این مسابقه حضور یافتن تشکر ویژه ای دارم و به تمامی تیم هایی که توانستند مسابقه رالی داکار 2018 را به پایان برسانند تبریک می‌گویم.

وی در بخشی از نامه خود به عملکرد خوب تیم فنی تویوتا و استقامت بالای خودروهای این برند ژاپنی اشاره کرد و گفت: من از عملکرد و پتانسیل تیم تویوتا در طول مسابقه راضی هستم و کسب این عناوین مهر تأییدی بر کیفیت بالای محصولات تویوتا است. تویوتا هرسال سعی می‌کند تا اتومبیل های بهتر با توانایی عبور از مسیرهای مختلف در سراسر جهان را طراحی و تولید کند.

در مسابقه رالی داکار 2018 در بخش اتومبیل نیز تیم تویوتا گازو ریسینگ با رانندگی ناصر العطیه از قطر و جینیل دی ویلرز از آفریقای جنوبی توانست به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار بگیرد. در رالی داکار امسال بسیاری از تیم های شرکت کننده پیش از رسیدن به خط پایان از دور خارج شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان