ال جی +V۳۰ چهار میلیون تومانی در راه ایران

اوایل این ماه ال جی اعلام کرد که دیگر طبق زمانبندی سابق، موبایل های جدیدش را معرفی نمی کند و در عوض هر زمان که «نیاز» باشد این کار را انجام می دهد. این یعنی در MWC ۲۰۱۸ که قرار است از تاریخ هفتم تا دوازدهم اسفندماه در بارسلون برگزار شود خبری از پرچمدار آتی این شرکت نخواهد بود.

ال جی +V30 چهار میلیون تومانی در راه ایران

اوایل این ماه ال جی اعلام کرد که دیگر طبق زمانبندی سابق، موبایل های جدیدش را معرفی نمی کند و در عوض هر زمان که «نیاز» باشد این کار را انجام می دهد. این یعنی در MWC 2018 که قرار است از تاریخ هفتم تا دوازدهم اسفندماه در بارسلون برگزار شود خبری از پرچمدار آتی این شرکت نخواهد بود.

گفته می شود ال جی از واهمه حضور سنگین وزنان صنعت از جمله سامسونگ در این رویداد و نادیده گرفته شدنش به این خاطر تصمیم به چنین کاری گرفته و بهتر دیده که پرچمدار بعدی اش را بعد از MWC معرفی کند.

البته در این میانه شایعه شده که ال جی قصد دارد نسخه دیگری از موبایل ال جی وی 30 به نام V30+ Alpha را معرفی کند که امکاناتی در زمینه هوش مصنوعی دارد و ضمن برخورداری از قابلیت های مبتنی بر دستیار صوتی گوگل، پستیبانی از زبان کره ای را هم برای کاربرانش به ارمغان خواهد آورد.

شش ماه بعد از معرفی رسمی V30 این موبایل هنوز وارد بازار کشورمان نشده است

همانطور که می دانید حدودا شش ماهی از معرفی موبایل ال جی V30 می گذرد اما هنوز این محصول به بازار کشورمان عرضه نشده و کاربران ایرانی حتی دیگر در حال فراموش کردن نام این محصول هستند.

در بحبوحه همین شایعات شرکت مدیاپردازش نماینده این کمپانی کره ای در ایران با ارسال بیانیه خبری جداگانه ای برای دیجیاتو اعلام کرده که قصد عرضه نسخه بهبود یافته ای از موبایل مورد بحث با نام +V30 را به بازار کشورمان دارد که البته قیمت قطعی آن هنوز مشخص نشده اما به گفته مدیاپردازش احتمالا چهار میلیون تومان خواهد بود.

برچسب قیمتی بالای این محصول حتما شما را هم شوکه کرده اما اینطور که به نظر می رسد ال جی بر آن شده تا با تغییر سیاست قیمت گذاری خود به نحوی جای پایش را در بازار محصولات های-اند باز نموده و خود را طرد شدگان این عرصه جدا کند.

پیشتر اشاره کردیم که این شرکت با معرفی زیر برند تازه ای به اسم ال جی سیگنچر ورودش به بازار لوازم خانگی لوکس را جشن گرفت که البته طبق نظر سنجی دیجیاتو این محصولات به خاطر قیمت بالایشان از بخت خوبی برای موفقیت در بازار ایران برخوردار نخواهند بود.

اما باز گردیم به +V30؛ دستگاه از نمایشگری 6 اینچی با رزلوشن QHD بهره می برد و تفاوت آن با ال جی V30 تنها در چند مورد از جمله حافظه 128 گیگابایتی، بهبود جزئی سخت‌افزار و شارژ وایرلس خلاصه می شود.

باقی امکانات نسخه پلاس نیز درست همانند نسخه استاندارد آن است که در ادامه مشاهده میکنید:

  • چیپست اسنپدراگون 835 همراه با 4 گیگابایت رم
  • دوربین دوگانه با لنزهای 16 و 13 مگاپیکسلی (با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6)
  • مقاومت در برابر نفوذ آب با گواهی IP68
  • باتری 3300 میلی‌آمپر

این موبایل در سه رنگ آبی و مشکی و نقره ای قرار است به زودی با گارانتی دوساله مدیاپردازش وارد بازار کشورمان می شود.

اضافه کنیم شرکت ال جی ضمن تولید موبایل برای خود با نام های بزرگی همچون گوگل نیز همکاری دارد و تولید پیکسل 2 اکس ال را مستقیما بر عهده داشته است که البته حاصل این همکاری چندان هم موفقیت آمیز نبوده و این سوال را در ذهن بسیاری به وجود آورده که آیا دوران همکاری گوگل با ال جی تمام شده است؟

حال باید دید که آیا بعد از رونمایی گلکسی اس 9 سامسونگ با قابلیت های فوق العاده اش در جریان کنگره جهانی موبایل که حتما در خبرها پیرامون آن خوانده اید، آیا باز هم ایرانی ها حاضر به پرداخت چهار میلیون تومان بابت خرید +V30 ال جی می شوند؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان