فروش خانه و زندگی برای سفر به دور دنیا؛ تصمیمی عجیب و شاید غیرعقلانی!

یک زوج استرالیایی خانه و کاشانه خود را فروختند تا به همراه دو فرزند خود به اقصی نقاط جهان سفر کنند.

فروش خانه و زندگی برای سفر به دور دنیا؛ تصمیمی عجیب و شاید غیرعقلانی!

یک زوج استرالیایی خانه و کاشانه خود را فروختند تا به همراه دو فرزند خود به اقصی نقاط جهان سفر کنند.

کلر و اندرو بارنز دو زوج استرالیایی هستند که می‌توان آنها را باحال‌ترین مامان و بابای دنیا نامید! این زوج که حدوداً 35 ساله هستند سال پیش رو را با دو فرزند خود به سفر خواهند پرداخت؛ آن هم نه به یک کشور خاص بلکه به مکان‌های مختلف روی نقشه جغرافیایی.

خانواده جوان استرالیایی نام خودشان را “قبیله مسافر” نامیدند، دو فرزند 9 و 11 ساله خود را از تحصیل بازداشتند و به خودشان مرخصی از کار را دادند تا استراحتی کنند و به اقصی نقاط جهان سفر کنند. آنها دلشان می‌خواست آدم‌ها، فرهنگ‌ها و مناظر جدیدی  را تجربه کنند.

این زوج در حال حاضر در قاره آسیا به سر می‌برند و به ویتنام، کامبوج، تایلند و اکنون مالزی سفر کرده‌اند. آنها فهرستی از شهرها و کشورهایی که قرار است به آنجا در طول یک سال سفر کنند تهیه کرده‌اند. مادر خانواده در وب سایت خود نوشته بود که آنها خانه خود را فروخته‌اند و متعلقات و لوازم خانه را در مکانی انبار کرده‌اند. کلر و همسرش تصمیم گرفته‌اند روزی 150 دلار برای کل خانواده خرج کنند؛ هزینه‌ای که شامل اقامت، غذا و سرگرمی می‌شد.

او به خوانندگان وب سایتش گفت: «همه ما می‌دانیم که زندگی کوتاه است! بنابراین، ما 6 ماه وقت صرف کردیم تا برای سفر خود به دور دنیا برنامه‌ریزی کنیم و اکنون شاهد به وقوع پیوستن رویای خود هستیم. ما با 4 کوله‌پشتی و قلبی مالامال از رویا سفر خود را آغاز کردیم. اولین ایستگاه ما جنوب شرق آسیا و سپس انگلیس و اروپا بود.»

این زوج تصمیم گرفتند با کودکان خود مدرسه جهانی را طبق نظام آموزشی استرالیا تجربه کنند تا مطمئن باشند که بهترین تحصیل و آموزش را در حال تماشای مناظر و سفر به مقاصد مختلف خواهند داشت.

کلر به روزنامه دیلی‌میل استرالیا گفت که ایده این ماجراجویی بعد از بازگشت از یک سفر دریایی در اکتبر سال 2016 به ذهن آنها خطور کرد. وی افزود: «ما با هم صبحت می‌کردیم که واقعاً چقدر شگفت‌انگیز خواهد بود که یک سال از زندگی روزمره فاصله بگیریم؛ هر چند می‌دانستیم این تصمیم عجیب و غیر معمول است. فرزندان ما کلمات و عبارات مختلف زبان‌های دیگر را می‌آموزند و با افراد بومی کشورهای مختلف آشنا می‌شوند. طبق برنامه‌ریزی ما، این سفر دست کم 12 ماه به طول خواهد انجامید.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان