ماهان شبکه ایرانیان

سلیمی در تشریح جلسه کمیسیون شوراها مطرح کرد؛

بررسی علل بروز آشوب‌های اخیر در کشور با هدف پیشگیری از بروز مجدد

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون گفت: کمیسیون اغتشاشات اخیر را بررسی و مقرر شد دو تن از نمایندگان گزارش مبسوطی از این اعتراضات به کمیسیون ارائه کنند.

بررسی علل بروز آشوب‌های اخیر در کشور با هدف پیشگیری از بروز مجدد

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر سلیمی با اشاره به دستورکار جلسه امروز (سه شنبه، 19 دی ماه) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه پیرامون بررسی اغتشاشات اخیر برگزار شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در این جلسه علل بروز اغتشاشات و آشوب‌های اخیر مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون پیرامون راهکارهای جلوگیری از به وجود آمدن چنین آشوب هایی صحبت کردند.

وی ادامه داد: ابتدا اغتشاشات صرفا اعتراض برخی مردم بود اما برخی آشوبگران روی آن مانور داده و آن را به اغتشاش تبدیل کردند که تمامی این مباحث در کمیسیون بررسی شد.

سلیمی همچنین تصریح کرد: برخی فسادها نیز در دستگاه ها وجود دارد که باعث برخی مباحث مثل قاچاق کالا و ارز یا برخی اشتباهات در مؤسسات مالی و اعتباری شده بود که تمام اینها مورد بررسی قرار می گیرد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شد دو نفر از اعضای این کمیسیون درباره آشوب های اخیر گزارشی تهیه کرده و روز یکشنبه به کمیسیون ارائه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان