ماهان شبکه ایرانیان

هوندا اکورد تاج خودرو سال آمریکا را بر سر گذاشت!

مدل ۲۰۱۸ هوندا اکورد پا جای پای هوندا سیویک و ریدج لاین گذاشته و برنده عنوان خودرو سال ۲۰۱۸ آمریکای شمالی شده است

هوندا اکورد تاج خودرو سال آمریکا را بر سر گذاشت!

مدل 2018 هوندا اکورد پا جای پای هوندا سیویک و ریدج لاین گذاشته و برنده عنوان خودرو سال 2018 آمریکای شمالی شده است. مدل هوندا سیویک در سال 2016 برنده این عنوان شد، این در حالیست که مدل ریدج لاین این عنوان را در سال 2017 به نام خود ثبت نمود. طراحی نسل دهم هوندا اکورد از پایه آغاز شده و اکنون دارای بدنه‌ی سبک‌تر ولی در عین حال محکم‌تر و همچنین یک شاسی پیشرفته جدید می‌باشد. این خودرو سدان به دو موتور بنزینی توربو شارژ به همراه یک گیربکس خودکار ده سرعته که نیروی تولید شده توسط موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌سازد مجهز است.

این اولین باری است که یک خودرو مجهز به یک سیستم انتقال قدرت ده سرعته خودکار از یک سیستم دیفرانسیل جلو بهره می‌برد. علاوه بر این، هوندا آکورد به همراه تکنولوژی‌های اتصال جدید و امکانات ایمنی و کمک راننده روانه بازار می‌گردد. به گفته معاون ارشد شاخه اتومبیل و مدیر کل فروش کمپانی هوندا یعنی هنیو آرکانگلی “ هوندا برای باز تولید محبوب‌ترین خودرو آمریکا رویکرد هدفمندی را در پیش گرفته است و ما برای دریافت عنوان خودرو سال آمریکا شمالی برای مدل آکورد بسیار مفتخریم.”

برای دریافت جوایز خودرو، کامیون و خودرو باربر سال آمریکا شمالی ویژگی‌هایی از جمله نوآوری، طراحی، امکانات ایمنی، عملکرد، تکنولوژی، رضایت راننده، و ارزش را مورد بررسی قرار می‌گیرند. همچنین داوران تعیین کننده این جایزه را 60 روزنامه نگار خودرو حرفه‌ای از ایالات متحده و کانادا تشکیل می‌دهند. هوندا اکورد به مدت 41 سال است که در بازار ایالات متحده به فروش می‌رسد و طی این مدت کمپانی هوندا موفق به فروش 13 میلیون دستگاه از این خودرو شده است. این خودرو همچنین در زمان تولید آن در ماریسویل ایالت اوهایو، به اولین خودرو تولید شده هوندا در ایالات متحده تبدیل شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان