دیدار استاندار قزوین با همسران دو جانباز ۷۰ درصد

به مناسبت روز پرستار، استاندار قزوین از همسران جانبازان ۷۰ درصد، سعید جدلی‌ها و سید عطاالله حسینی، دیدار کرد.

دیدار استاندار قزوین با همسران دو جانباز 70 درصد

به گزارش ایسنا،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین شب گذشته به همراه تنی چند از مدیران استان به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با همسران جانبازان 70 درصد سعید جدلی‌ها و سید عطاالله حسینی، دیدار  و از آن‌ها تجلیل کردند.‌

در حاشیه این دیدارها استاندار قزوین گفت: به مناسبت روز پرستار خدمت همسران جانباز رسیدیم تا این روز را به آن‌ها تبریک گفته و از زحمات وصف‌ناپذیرشان تجلیل کنیم.

وی با بیان اینکه پرستاران واقعی، همسران جانبازان هستند، افزود: آنها از عزیزانی پرستاری می‌کنند که بخشی از بدن خود را فدای انقلاب اسلامی کردند، به همین دلیل کارشان ارزشمند و بزرگ است.

استاندار قزوین بر اهمیت دیدار با خانواده‌های شاهد و جانباز تأکید کرد و گفت: ما به این دیدارها احتیاج داریم تا یادمان نرود، امنیت و آرامشی که در جامعه داریم مدیون چه بزرگ مردانی هستیم.

در ادامه این دیدار، جانباز حسینی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از نایل شدن به درجه جانبازی، سختی‌های بسیاری متحمل شدیم و همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: ولی آنچه جانبازان را سرزنده نگه می‌دارد، دیدار مسوولان از ماست که نشان می‌دهد شما عزیزان ما را فراموش نکردید و این ارزشمند است.

حسینی گفت: همسران جانبازان، شبانه‌روز در حال پرستاری شوهرانشان هستند و زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند که جا دارد از ایثارگری‌های آنان تجلیل شود.
در این دیدارها جانبازان به بازگویی خاطرات خود در هشت سال دفاع مقدس پرداختند و در ادامه استاندار قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از همسران جانبازان تجلیل کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان